Noi fotografii spion cu Audi A4. Rivalul Clasei C practic descoperit

,
1.82K 0

Viitorul rival al Clasei C, noul Audi A4, a fost surprins din nou. Cele mai relevante fotografii spion de până acum ne arată, pentru prima oară, design-ul final al farurilor și stopurilor cu tehnologie LED.

Noua limuzină Audi A4 va sosi pe piață cu dimensiuni aproape neschimbate: lungimea va măsura 4.701 mm, lățimea 1.826 mm, iar înălțimea 1.417 mm. La baza noului model stă noua platformă MLB Evo (Modulară Longitudinală). Concepută pentru a susţine o arie largă de ampatamente și ecartamente, aceasta va servi drept bază pentru viitoarele modele Audi cu motor amplasat longitudinal, inclusiv viitoarele modele A6 și A7. Oțel de mare rezistență, aluminiu, materiale compozite sunt folosite în încercarea celor de la Audi de a reduce greutatea cu 100 kg față de masa actualei mașini.

Prima întrezărire a farurilor ne arată o combinație de tehnologie LED și xenon și un unghi în plus în partea inferioară, un element original în catalogul de design Audi. Grila mai lată amintește de recentele versiuni folosite de Q7 și TT.

Audi-A4-010

Nici interiorul nu aduce mari surprize, din punct de vedere al design-ului. Configurația amintește din nou de noul Q7 cu prizele lui mari de aer, care acoperă întreaga lățime a bordului. Ecranul de infotainment de 8 inci este acum independent, imitînd versiunea similară de la C-Class și BMW Seria 3. Numărul butoanelor de pe consola centrală a fost redus la minim, principalele funcții fiind integrate în sistemul MMI, care primește noua interfaţă de la frații mai mari, A8 și Q7.

Audi-A4-004

Noul Audi A4 va avea o gamă largă de motorizări cu cu patru și șase cilindri (motoare TFSI turbo pe benzină, 1.4-, 1.8- și 2.0 și turbo diesel 1.6-și 2.0 litri). Platforma MLB Evo a fost concepută cu gândul la sisteme alternative de propulsie. În consecință, o versiune plug-in hybrid va fi disponibilă încă din momentul lansării. Un motor de 2.0 litri pe benzină, cu patru cilindri, va fi secondat de un motor electric care va transmite puterea către puntea din spate, pentru a obține tracțiunea integrală. Pe parcursul ciclului de viață, Audi va oferi și propulsie cu gaz natural.

Odată cu noul A4, va debuta şi o întreagă serie de inovaţii, inclusiv luminile laser Matrix, un tablou de bord digital preluat direct de la noul TT, un nou touchpad pentru sistemul de infotainment și deja menționatul tren de propulsie e-quattro plug-in hybrid.

Debutul pe piață este bătut în cuie pentru începutul anului 2016. Cum tradiția o cere, Audi va continua să ofere noul model în versiunea limuzină și în cea Avant. Ca și în cazul modelului A4 din prezent, tracțiunea integrală va fi standard, în timp ce tracțiunea quattro va fi disponibilă ca opțiune.

Fotografii: Automedia

Comentati?

Your email address will not be published.