Mercedes-Benz S-Class Intelligent Drive: Suficient de inteligent pentru șosea?

S-Class Intelligent Drive în California
,
1.82K 0

Au primit verde în septembrie, așa că acum au pornit. Mercedes-Benz testează S-Class Intelligent Drive pe drumurile din California și a făcut publice primele imagini cu testările.

Ore de condus și timp pierdut în blocaje rutiere. Nu este tocmai visul American. Așa că Mercedes-Benz a dus S-Class Intelligent Drive în Țara Tuturor Posibilităților. Într-un viitor nu prea îndepărtat – spun ei – oamenii vor putea să-și verifice mail-ul, să creeze proiecte importante sau doar să admire peisajul în timp ce se află la volan. De fapt, vor putea să facă orice, fără să fie nevoiți să conducă!

Pentru Mercedes-Benz, apariția mașinilor care se conduc singure, pe drumuri, nu mai este sub semnul întrebării. Este doar o problemă de timp. Așa că accelerează testările ca să se asigure că totul, inclusiv mașina cu opt sisteme radar și trei camera video, vor merge în direcția corectă.

În Statele Unite, străzile sunt mai late, mașinile sunt mai mari, semfoarele sunt poziționate diferit, așa că Mercedes-Benz trebuie să-și adapteze tehnologia unor condiții de trafic complet diferite. Și cum niciun sistem nu poate funcționa perfect, legile californiene impun ca șoferul să poată prelua oricând controlul asupra mașinilor autonome, dar acestea să și poată frâna independent la nevoie.

Mercedes-Benz S-Class Intelligent Drive

Prima călătorie a lui S 500 Intelligent Drive a avut loc în august 2013, când a urmat traseul Berthei Benz, pe drumul de la Mannheim la Pforzheim. Vehiculul de cercetare bazat pe S-Class s-a descurcat să se conducă singur în situații complexe de trafic, cum ar fi blocaje, sensuri giratorii, întâlnirea trecerilor de pietoni, a motocicliștilor, a bicicliștilor sau a tramvaielor. Acest lucru s-a întâmplat la exact 125 de ani după ce soția lui Karl Benz, a pornit la drum alături cei doi fii adolescenți ai săi, Richard și Eugen, la volanul vehiculului abia construit la acea vreme, Patent Motorwagen, de la Mannheim spre orașul ei natal, Pforzheim. A devenit atunci, prima persoană care să conducă un automobil pentru o distanță atât de mare: aproximativ 104 kilometri. La acea vreme, nu știa că deschidea drumul pentru ceea ce urma.

 

Comentati?

Your email address will not be published.