Cred că ești de acord cu mine când spun că noua Clasă C este unul dintre cele mai frumoase modele non-roadster fabricate vreodată de Mercedes-Benz, dar asta nu înseamnă că nu este loc de mai bine.
Sau cel puțin așa s-au gândit și cei de la Lorinser când au născocit pachetul de tuning pentru actuala generație Clasa C. Dar chiar și ei par să respecte destul de mult munca designerilor, pentru că modificările aduse exteriorului sunt foarte discrete.
Ei bine, intenția este clară încă de la bun început: mașina are un aspect agresiv, iar partea bună este că Lorinser a reușit să facă acest lucru fără să transforme bara față într-o răzuitoare de asfalt și fără a folosi jante de mărimea unei guri de canal. Ar fi fost ușor, dar prea banal.
În schimb, ei au optat pentru bare față și spate mai sport, doar ușor stilizate, o grilă neagră, logo-ul Lorinser înlocuind steaua în trei colțuri și jante cu cinci spițe. În spate avem și un sistem de evacuare cu patru țevi de eșapament care ies în afară din noua bară de protecție.
Cât privește specificațiile tehnice, cei de la Lorinser au ales abordarea care era la îndemână. Mercedes-Benz C 400 dezvoltă acum 389 de CP în loc de 333 HP și 580 Nm în loc de 480 Nm, care ar trebui să îl facă mult mai rapid. Dar nu a fost niciodată o mașină rapidă: C 400 standard atinge 100 km în 5,2 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.
Toate astea, însă, nasc o întrebare, al cărei răspuns depinde foarte mult de prețul, încă nedezvăluit, al pachetului de tuning: nu ar avea mult mai mult sens să alegi în schimb noul C 450 AMG? E drept, varianta Lorinser conferă ceva mai multă exclusivitate, întrucât mult mai multe persoane vor alege versiunea mai moale AMG față de pachetul Lorinser, dar rațional vorbind, n-are avea mai multă logică? Și îndepărtarea logo-ului Mercedes-Benz? Nu, clar nu. Doar Brabus are voie să facă asta…