GENEVA 2016. Un tur live al standului Mercedes-Benz

,
1.67K 0

Mercedes-Benz a luat cu asalt Geneva 2016, dezvăluind nu una, ci trei premiere mondiale. Standul mărcii a fost gazda întregii panoplii de modele, dar și a celor mai recente concepte, arătînd cum vor arăta modelele Mercedes în viitor. VĂ PREZENTĂM TURUL LIVE.

Standul expozițional de mari dimensiuni acoperă 3.120 de metri pătrați, cu nu mai puțin de 37 de vehicule pregătte să-i distreze pe vizitatorii salonului auto de la Geneva. “Colecția mașinilor de vis” este expusă în interiorul unei sculpturi la scară mare, care pare să plutească.

Geneva 2016

În prim plan, se află cea mai strălucitoare stea dintre toate, decapotabila Mercedes-Benz C-Class. Noul C-Class Cabriolet este primul model decapotabil care poartă denumirea C-Class. Printre dotări, patru locuri și un acoperiș electric textil, menit să mențină o masă cât mai redusă. Acest lucru a fost posibil și grație platformei ușoare MRA, moștenite de la modelul cu patru uși, folosită în compania suspensiei pneumatice oferite opțional (unică în cadrul segmentului) și a trenului adaptiv de rulare oferit standard. Gama de motorizare o imită, de asemenea, pe cea a familiei C-Class, fiind bazată pe unități turbo cu patru și șase cilindri: șase modele pe benzină (cu puterea variind între 156 CP și 367 CP) și două modele diesel (170-204 CP). AFLAȚI AICI TOTUL DESPRE NOUL C-CLASS CABRIOLET.

geneva-2016-12-1

Decapotabila C-Class nu a fost singurul Mercedes care a întors capete la Geneva. Noua limuzină business, E-Class 2016, și-a sărbătorit, de asemenea, debutul european în cadrul expoziției din Elveția. Totul este nou și avangardist, de la construcția ușoară și coeficientul aerodinamic record de 0,23, și până la ecranele mari de 12,3 inchi care domină bordul. Apogeul noii game E-Class va fi noul motor diesel de 2 litri (nume de cod OM654), disponibil în două variante: 110 kW / 150 CP pentru E 200 d (nu va fi disponibil de la început) și 143 kW / 195 CP pentru E 220 d. Nouă la Geneva a fost și versiunea E 350 e cu tehnologie plug-in-hybrid, care poate rula electric pe o distanță de 30 de kilometri. Motorul pe benzină cu patru cilindri lucrează în combinație cu un motor electric de mare putere, pentru a produce în total 210 kW (286 CP) și un cuplu de 550 Nm. Rezultatul este o putere de mașină sport cu un consum mediu mixt de 2,1 litri la 100 de kilometri (49 g CO2/km). AFLAȚI AICI TOTUL DESPRE NOUA LIMUZINĂ E-CLASS.

geneva-2016-25-1

Ne îndreptăm apoi, către ramura sportivă a companiei Mercedes, divizia Mercedes-AMG, și către cele două premiere ale sale, C 43 Coupe și C 43 Cabrio, propulsate de motorul V6 biturbo de 3,0 litri. NU mai puțin de 367 HP (270 kW) și un cuplu maxim de 520 Nm sunt expediate către toate roțile prin intermediul transmisiei de ultimă oră 9G-Tronic, prezența acesteia reprezentînd o premieră pentru un model Mercedes-AMG pur sânge. Sprintul până la 100 km/h durează doar 4,7 secunde. Un detaliu care merită menționat este suspensia sport AMG RIDE CONTROL, cu amortizare adaptivă variabilă în trei faze, oferită standard. AFLAȚI TOTUL DESPRE NOUL MERCEDES-AMG C 43

maybach-3-1

Și ultima oprire, dar nu cea din urmă, o facem în colțul Maybach. Mercedes îi primește cu brațele deschise la Geneva, pe șefii statelor și pe dictatori cu a sa limuzină blindată Mercedes-Maybach S 600 Guard. Vehiculul care beneficiază de protecție specială este primul certificat cu cel mai înalt grad de protecție balistică VR10 acordat vehiculelor civile. Versiunea blindată a limuzinei Mercedes oferă cel mai înalt grad de protecție balistică și împotriva exploziilor, regăsit vreodată la un vehicul non-militar, fără a compromite însă spațiul, confortul la rulare și tehnologiile de ultimă oră prezente la bord. Mercedes-Maybach S 600 Guard costă 470,000 plus TVA. AFLAȚI TOTUL DESPRE NOUL MERCEDES-MAYBACH S 600 GUARD AICI.

Comentati?

Your email address will not be published.