G-Class are ceva special care atrage vedetele și casele de tuning ca un magnet. ARES Design tocmai a publicat perspectiva companiei asupra viitoarei înfățișări a celui mai bătrân SUV.
Nu multe schimbări au avut loc la exteriorul eternului SUV Mercedes G-Class din momentul în care a fost lansat în anii ’70. Și de ce să repari ceva care nu este stricat? Dar ARES Design încearcă să construiască o perspectivă nouă asupra look-ului SUV-ului Mercedes, oferindu-i acel design tipic contemporan, păstrînd, în același timp, forma pătrățoasă care ne este atât de dragă.
Transformat de-a lungul timpului dintr-un vehicul militar cu înfățișare dură într-o veritabilă limuzină cu gardă la sol mare, G-Class va fi, la un moment dat, înlocuit, iar simularea celor de la ARES se poate apropia de look-ul real al SUV-ului. Dar această schimbare nu va fi deloc pe placul fanilor loiali.
Experții de la ARES au prezentat de curînd ceea ce ei consideră că va fi viitorul G-Class, la deschiderea unui nou magazine în Piața Piccadilly din Londra, susținînd că SUV-ul este superior originalului din orice punct de vedere imaginabil.
Deși arată robust și forțos, G-Class-ul de la ARES, cu o structură construită în totalitate din fibră de carbon și aluminiu, s-a ales cu o reducere a greutății de 200 de kilograme.
“Scopul nostru este să-i scoatem în evidență trăsăturile și să-i amplificăm farmecul. De exemplu, noua bară din față creată de noi înaintează spre arcadele roților, făcînd mai bine conexiunea între unghiurile vehiculului”, spune șeful deparamentului de Design de la ARES Performance, Mihai Panaitescu.
Și interiorul a fost supus unei schimbări totale, prezentînd acum un nou sisem multimedia, dar și scaune cu reglaj individual și ecrane TV în partea din spate, pentru a spori senzația de opulență. Materiale de înaltă calitate cum ar fi pielea, fibra de carbon și aluminiul vor asigura atmosfera veritabilă a stilului personalizat în funcție de preferințele clientului.
Cei de la ARES vorbesc și despre modificări în ceea ce privește puterea, ridicînd cifrele de la originalul 544 CP la 750 CP, o putere care propulsează mașina la o viteză maximă limitată electronic la 250 km/h. Vehiculul, care prezintă și un nou sistem de evacuare, dar și un sistem de frânare Brembo, aleargă pe jante forjate de 24 de inchi.