Camioanele Mercedes-Benz au luat cu asalt Parisul

,
1.47K 0

Romantismul s-a dus pe apele Senei, odată ce camioanele au intrat în Paris, capitala Franței, țara cu cea mai mare suprafață din vestul Europei, care are graniță cu Andorra, Belgia, Germania, Italia, Luxemburg, Monaco, Spania și Elveția. Există și un tunel care leagă Franța de Regatul Unit prin Canalul Mânecii.

Secole la rând, Franța a primit atenția iubitorilor de artă, dar și a turiștilor. Cu Parisul său sufocat de cultură, cu a sa Coastă de Azur veșnic însorită și cu al său Mont Blanc acoperit mereu de zăpadă, Franța are câte ceva pentru fiecare, indiferent de gusturi. Chiar și pentru cei aflați la volanul giganților motorizați Mercedes-Benz.

Camioanele Mercedes-Benz (5)

Legând Noirmoutier-en-l’Ile de uscatul francez, Passage de Gois a fost inaugurat în 1971, fiind unicul drum care oferă acces la continent. Podul este foarte des scufundat, așa că vehiculele RoadStars au așteptat momentul potrivit pentru a-l traversa. Din fericire, fluxul le-a permis. Același flux scufundă drumul de 4.5 kilometri de două ori pe zi. Uneori, podul se află chiar și 4-5 metri sub apele Atlanticului.

Camioanele Mercedes-Benz (9)

Îndreptându-se spre Paris, camioanele Mercedes-Benz rulează pe Bulevardul Periferic al Parisului, cel mai folosit drum din lume. Acesta are nu mai puțin de 8 benzi de circulație în anumite sectoare și primește zilnic între un milion și două milioane de vehicule. Viteza limită pentru uriașii de peste 3,5 tone este restricționată la 70 km/h. Vehiculele se deplasează în sensul acelor de ceasornic pe artera internă și în sens invers acelor de ceasornic de-a lungul arterei externe.

Monștrii Arocs și Atego, ca orice alt vehicul, trebuie să plătească taxe pe drumurile din Franța, administrate de diverse companii private. Taxa depinde de dimensiunile vehiculului, de masa acestuia, dar și de distanța pe care călătorește.

Odată ajunse la Paris, camioanele reduc viteza la 50 km/h, așa cum impune legea pentru vehiculele cu o greutate de peste 3,5 tone. Unde să parchezi asemenea uriași la Paris? Ei bine, liniile galbene îi sperie pe șoferi, pentru că acestea indică faptul că oprirea este interzisă. În schimb, liniile albastre permit vehiculelor autorizate să oprească acolo.

Chiar și sufocată de mașini și vibrând de turiști, Franța le oferă șoferilor o călătorie unică.

Despre aventura camioanelor Roadstars în România, citiți pe site-ul Flote Auto.

Comentati?

Your email address will not be published.