Statele Unite ale Americii reprezintă una dintre cele mai importante piețe pentru Mercedes-Benz, călcând pe urmele Germaniei și Chinei. Așadar, compania germană are motive întemeiate să construiască acolo una dintre cele mai mari uzine ale sale. Dar între momentul în care vehiculul iese de pe linia de asamblare a uzinei din Alabama și până când ajunge în mâinile clientului, există o procedură dificilă de testare pe circuitele improvizate de companie.
Suprafețe denivelate, asfalt perfect plan, viraje strânse, râuri artificiale, dar și noroi pe alocuri. Toate acestea alcătuiesc scenariul perfect pentru testarea mașinilor. Simularea tuturor condițiilor imaginabile de drum ajută compania să livreze autoturisme și SUV-uri de calitate la finalul acestei proceduri. Uzina din Alabama produce GLE, GLE Coupe și limuzina C-Class.
Vehiculele sunt testate la capacitate maximă, pentru ca inginerii să poată elimina orice zgomot produs la rulare, orice vibrație a pieselor mobile, zgomote ale motorului, nesincronizări și diverse alte probleme din cauza cărora, mașinile ar putea fi rechemate în service după vânzare.
Uzina din Alabama deține un circuit de mari dimensiuni și două mai mici, dar și un traseu de off-road, pe care Mercedes-Benz U.S. International, care produce SUV-uri și limuzine, le folosește pentru ca totul să fie impecabil în momentul în care mașina ajunge la client. Și a ridica nivelul calității produselor, Mercedes-Benz investește 2 milioane de dolari pentru a moderniza centrul.
“Totul trebuie verificat, iar aceste circuite reprezintă un pas important pentru a ne asigura că nivelul calității este cel mai ridicat”, spune Andreas Ogger, manager al centrului.
“Totul trebuie verificat, iar aceste circuite reprezintă un pas important pentru a ne asigura că nivelul calității este cel mai ridicat”, spune Andreas Ogger, manager al centrului.
Traseul off-road include o pantă cu o înclinare de 70%, obstacole, trepte și pietre, desi studiile indică faptul că marea majoritate a cumpărătorilor de SUV-uri le va folosi exclusiv pe asfalt.
Cât despre piste, acestea oferă o serie amplă de condiții de rulare. Asfalt perfect plan, dar și piatră cubică sunt doar două dintre suprafețele pe care sunt testate anvelopele care încalță noile mașini Mercedes. Managerii au montat și praguri pentru reducerea vitezei, pentru a se asigura că mașinile nu se dezmembrează dacă trec peste acestea cu viteză mare.
Sursă foto: Yellow Hammer News