Daimler câștigă “Delfinul de Aur” la Premiile Corporate Media & TV de la Cannes

,
1.24K 0

Daimler tocmai a primit trofeul “Delfinul de Aur” în cadrul ceremoniei Corporate Media & TV Awards, care a avut loc la Cannes. Producătorul auto german a fost recompensat astfel pentru clipul “Spirit, Passion & Performance”.

Clipul de 4 minute transpune valorile companiei germane în sport, promovînd spiritual de echipă și performanța, disciplina și fair play-ul.

În clip apar campioni mondiali, dar și angajați ai uzinelor Mercedes-Benz din lumea întreagă, vorbind despre ce înseamnă să facă parte dintr-o echipă puternică. Acest ideo a fost filmat în nu mai puțin de zece locații de pe mapamond și produs de una dintre casele de producție din Berlin. Filmarea dezvăluie și tehnologiile ultraperformante puse în aplicare de cei de la Daimler, cum ar fi condusul autonom și funcțiile care garantează siguranța pasagerilor.

Jurații de la Cannes nu au fost singurii impresionați de clipul producătorului auto. Gala “OttoCar 2015” i-a adus, de asemenea, două trofee de aur la categoriile Imagine de Film și Comunicare Internă și Recrutare.

Premiile Corporate Media & TV de la Cannes sunt considerate printre cele mai importante festivale de filme comerciale din lume și, cu siguranță, cele mai de seamă din Europa. Câștigători de premii Oscar și Emmy, experți din lumea corporatistă și din industria filmului sunt cei care apreciază clipurile înscrise în competiție.

Nu este prima oară când Daimler face impresie în orașul din sudul Franței. Anul recut a obținut trofeul de argint, iar în 2012 și-a adjudecat prima poziție.

 

Comentati?

Your email address will not be published.