Conceptul Mercedes-Benz IAA în versiunea de serie

Mercedes-Benz IAA
,
1.71K 0

Conceptul Mercedes-Benz IAA abia a fost prezentat la Frankfurt, că a și atras atenția experților în randări digitale, care își imaginează deja cum ar putea arăta mașina în versiunea de serie.

După zile întregi în care nu a postat nimic pe site-ul său, Theophilus Chin a revenit în forță, cu viziunea sa în ceea ce privește versiunea de serie a Conceptului Mercedes-Benz IAA. Fotografiile arată cum ar putea arăta IAA odată intrat în producția de serie.

Compania cu sediul la Stuttgart a confirmat deja că deținătorul recordului mondial în ceea ce privește aerodinamica, avînd un coeficient de numai 0,19, IAA Concept, va influența modul în care va arăta viitoarea generație CLS.

Mașina care se alungește cu 390 de milimetri odată ce depășește viteza de 80 km/h vine sub forma unui coupe cu patru uși cu linii aerodinamice și cu o parte posterioară cunoscută deja de la deja popularele S-Class și C-Class Coupe. Aceasta ar putea fi și înfățișarea vehiculului care va rivaliza cu Tesla Model S, o mașină promisă de Mercedes-Benz, care ar putea să-și facă apariția în 2018.

Conceptul de la Mercedes este propulsat de un motor pe benzină în combinație cu unul electric, care alcătuiesc un sistem hibrid cu o putere totală de 205 kW (279 CP). Aceste cifre garantează o viteză limitată electronic la 250 km/h. Mașina aflată în planurile celor de la Mercedes ar urma să vină cu o autonomie electrică de aproximativ 400 – 500 de kilometri.

Mercedes-Benz-IAA-Concept-rendered-in-near-production-guise-2

În simulările digitale, grila frontală cu lame orizontale cu tehnologie LED dispare, înlocuită de o grilă tipică de serie. Farurile au acum o formă alungită și au urcat, la locul lor, pe capotă. Conceptul prezentat la Frankfurt vine cu deja familiarul “nas de rechin”, asemănător cu ceea ce am văzut la F015 Luxury in Motion. Tranziția lamelor în faruri LED orizontale subliniază imaginea puternică, dar senzuală și tehnoidă a vehiculului.

Conceptul IAA are 5,040 mm în lungime (5,430 mm în modul aerodinamic), 1,995 mm în lățime și 1,305 mm în înălțime. Ampatamentul său măsoară 2,975 mm, iar ecartametul față/spate este de 1,710, respectiv 1,770 mm.

Segments care extind mașina cu 25 mm în față și 20 în spate pentru a îmbunătăți fluxul aerului, au dispărut și ele din versiunea de semi-producție vizualizată de Theophilus Chin.

Comentati?

Your email address will not be published.