Carlsson CSK55 – dacă l-ai văzut, nu-l mai scoți de pe retină

,
1.74K 0

Mercedes-Benz SLK 55 AMG – este unul dintre ultimele exemplare ale rasei – un roadster sport cu un motor V8 aspirat care îți va provoca fiori reci pe șira spinării.

Carlsson s-a gândit că i-ar putea da încă și mai multă prestanță mașinii și s-a apucat să modifice susnumitul SLK 55 AMG. Rezultatele sunt evidente, dacă te deranjezi să verifici galeria foto, dar pot fi rezumate destul de ușor într-un singur cuvânt: dubioase.

Vezi tu, versiunea standard a lui Mercedes-Benz SLK 55 AMG avea un anumit farmec, o eleganță ușor agresivă, foarte greu de obținut – un producător poate foarte ușor să eșueze în a găsi acest echilibrul și să cadă într-una dintre cele două extreme.

Dar SLK 55 AMG îl avea. Pe de altă parte, Carlsson CSK55 nu îl are. Și nu se încadrează în niciuna dintre categoriile menționate anterior (elegant sau agresiv), găsind în schimb, una nouă: țipător și fără gust. Bravo, Carlsson.

carlsson - mercedesblog.com (4)

Singura veste bună este că sub capotă, lucrurile rămân complet neschimbate: motorul V8 încă dezvoltă 421 CP și un cuplu maxim de 540 Nm, suficient să propulseze SLK 55 AMG de la 0-100 km/h în doar 4,6 secunde. Ca să nu mai vorbim despre faptul că sună absolut genial în timp ce face asta.

Carlsson s-a atins doar de înfățișarea mașinii și a făcut asta cu discreția unui luptător de sumo încercînd să treacă drept balerină. În timp ce cu siguranță am văzut mai rău de atât în ceea ce privește kit-ul de caroserie, din punct de vedere cromatic, asta trebuie să fie una dintre cele mai dezastruoase transformări pe care le-am întâlnit vreodată. Poate pentru că această combinație de de gri închis/portocaliu îmi amintește de oribilul Nissan Juke cu aceeași îmbinare de culori, parcat mereu pe strada mea, dar cred că nu este singurul motiv.

carlsson - mercedesblog.com (3)

Bordul este îmbrăcat în Alcantara de culoare închisă, avînd cusături portocalii, în timp ce scaunele prezintă interlinii de Alcantara închisă de culoare închisă și piele portocalie. Consola centrală este înconjurată de o inserție din fibră de carbon cu fețele ușilor prezentînd același model alternativ de gri/portocaliu, Alcantara/piele.

Caroseria este vopsită în ceea ce pare a fi un gri mat cu câteva elemente decorative pentru care s-a folosit aceeași vopsea portocalie, incluzînd aici eleronul, linia centrală a grilei radiatorului și, bineînețeles, etrierele frânelor.

carlsson - mercedesblog.com (11)

Să nu mă înțelegi greșit, n-am nimic cu portocaliul – cred că este OK să folosești portocaliu la o mașină japoneză puternic tunată sau la generația anterioară Ford Focus ST. Dar la un Mercedes-Benz? Nu prea mă încântă. Îi conferă mașinii un look ieftin și sunt convins că nu era nici scopul, nici cazul. Așa că stai jos, Carlsson. Nota patru.

Comentati?

Your email address will not be published.