Brabus B40S-650 bazat pe Mercedes-AMG C 63 S testat de Auto Bild

Test Brabus B40S-650 realizat de Auto Bild
,
1.78K 0

Brabus duce performanţele lui Mercedes-AMG C 63 S la nivelul următor. Brabus B40S-650 dezvoltă 650 CP și 820 Nm, faţă de cei 510 CP și 650 Nm ai motorului V8 biturbo de 4.0 litri de la C 63 S.  Auto Bild Germania a condus cea mai rapidă limuzină C-Class construită vreodată cu ocazia evenimentului Continental Tuning organizat de Auto Bild Sport Cars.

Inginerii de la Brabus au instalat două turbocompresoare mai mari în interiorul V-ului cilindrilor motorului V8 biturbo de 4,0 litri. În consecință, experții în tuning au montat noi evacuări, dar și o unitate de control suplimentară, care se află chiar în spatele radiatorului. De ce o unitate de control suplimentară? Pentru că o reconstrucție totală a părții electronice ar fi fost prea costisitoare.

Interiorul este cel standard și nu avea niciun rost să modifice interiorul frumos şi elegant al modelului AMG. Pielea este una de înaltă calitate, poziția de condus este una de top și toate comenzile sunt acolo unde te aștepți să fie. Includem aici și butonul pentru controlul sistemului de evacuare. Sunetul este total diferit atunci când apeși acest buton, activarea sa generînd cea mai reușită coloană sonoră pe care ai auzit-o vreodată, similară unui huruit profund.

Mercedes-Brabus-C40S-650-4

Motorul V8 biturbo de 4,0 litri cu capace de chiulasă roşii nu prezintă, practic, nicio întârziere la pornire, dar răspunsul cutiei automate cu șapte trepte în kickdown nu e chiar la fel de rapid ca în cazul unei transmisii cu dublu ambreiaj. Dar nu prea simți întârzierea deorece cuplul maxim de 820 Nm este disponibil deja de la  1.750 rpm. Iar această valoare este mult, mult peste ceea ce este necesar. Anvelopele Continental de 265 montate pe puntea din spate reușesc să mențină mașina pe traiectoria corectă, ajutate și de un management electronic foarte bine pus la punct. 320 km/h este viteza maximă, iar ceea ce se întâmplă în compartimentul motorului este senzațional.

Frânele ceramice de la AMG mențin sub control plusul de 140 CP, în timp ce suspensia adaptivă beneficiază de arcuri noi de la Brabus, caracteristicile rămânînd însă aceleași ca la mașina de serie. Cu setările suspensiei AMG, manevrabilitatea este bună, dar B40S-650 nu este tocmai o mașină pentru circuit cu masa sa de aproximativ 1,7 tone. Este, mai degrabă, o alternativă la Brabus S-Class.

Brabus B40S-650 accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 3,7 secunde, în comparație cu cele 4,0 secunde de care are nevoie C 63 S, în timp ce viteza maximă este de 320 km/h, spre deosebire de viteza maximă limitată electronic la 250 km/h în cazul modelului C 63 S.

Mașina testată de Auto Bild costă 157.669 de euro, dintre care 14.161 de euro reprezintă prețul pentru modificările operate asupra motorului, 5.831 euro pentru noul sistem de evacuare și 18.510 euro pentru kit-ul exterior și pentru jantele Brabus.

Cine înțelege limba germană, poate citi aici articolul integral.

Comentati?

Your email address will not be published.