Alți producători auto nu au de gând să stea cu mâinile-n sân și să privească cum Mercedes-Benz culege laurii la Super Bowl, cea mai vizionată competiție sportivă de pe planetă.
Mai întâi, avem întâlnire cu James Bond. La exact 15 ani de când a jucat ultimul său rol de James Bond, Pierce Brosnan renunță la mașinile sport pentru a urca la volanul unei Kia Sorento, pe drumuri de munte pline de zăpadă. Nu conduce cu 200 de mile pe oră (320 km/h), așa cum și-ar dori, ci cu 30 (50 km/h), conform scenariului. Nu este niciun lunetist în copaci, ci doar bufnițe. Niciun lansator de rachete nu-i blochează drum, ci un elan. Și ajunge, în cele din urmă, la o cabană. Pierce Brosnan vrea să vadă cum este aruncată în aer, dar nu, nu avem parte de explozii de această dată. Vedeți cine îl așteaptă pe agentul 007 la cabană.
Și BMW face o mutare importantă duminică, la Super Bowl, prezentînd modelul său electric BMW i3, în clipul “O idee ultra-modernă”, cu personaje care tocmai au descoperit www-ul în 1994. 21 de ani mai târziu de la folosirea în premieră a internetului, aceleași personaje călătoresc la bordul unui BMW i3, susținînd că “ne ia timp să ne obișnuim cu ideile grandioase”. Bineînțeles că au dreptate!
Nici cei de la Toyota nu vor să fie doar spectatori la distracția altora. Așa că au ales-o pe Amy Purdy, sportiva care a câștigat medalia de bronz la Paralimpiadă, pentru a sfida șansele potrivnice și gravitația și pentru a demonstra că este extraordinară, deși poartă proteze la picioare și, în urma unei meningite, a rămas fără splină și fără ambii rinichi, la vârsta de 19 ani. Amy poate să alerge, să facă snowboad și să danseze ca oricare alții. De-a lungul clipului care promovează Toyota Camry, rulează și discursul lui Muhammad Ali, înaintea meciului cu George Foreman din 1974.
Într-un spot publicitar de 30 de secunde, care va fi difuzat în prima parte a meciului, Lexus turează motorul unui nou NX. Producătorul auto a lansat reclama pe 15 ianuarie, mai devreme ca toți ceilalți, sub sloganul “Make Some Noise” (“Să facem gălăgie”), arătînd noul Lexus NX alergînd energic printr-o parcare pustie. Acrobații, efecte pirotehnice și alte efecte speciale fac parte din acțiune.
Pentru prima oară în ultimii 7 ani, Audi nu va difuza o reclamă la Super Bowl. Iar General Motors, Lincoln și Ford au ales, de asemenea, să nu difuzeze spoturi publicitare în timpul finalei de anul acesta. În 2015, se înregistrează un record în privința prețului pentru 30 de secunde în cadrul spațiului publicitar din timpul jocului, 4,5 milioane de dolari. Dar Chevrolet va sponsoriza premiul acordat MVP-ului partidei.