133.752 de mașini au fost livrate clienților în februarie, aceasta fiind cea mai mare cifră de vânzări obținută vreodată în cea de-a doua lună a anului. O cifră care îi ajută pe cei de la Mercedes-Benz să-și doboare propriile recorduri, cu o creștere de 11,2%, în comparație cu februarie 2015. Producătorul auto german a fost lider pe piața premium în Japonia, Australia, Canada și Taiwan.
Compactele Mercedes-Benz au fost cele care au urcat brand-ul în fruntea clasamentului, cu o creștere de 22,3% față de februarie anul trecut. 42.986 de clienți și-au primit noile A-Class, B-Class, CLA, CLA Shooting Brake sau GLA luna trecută. Aceste mașini au fost și preferatelor clienților din China, în primele două luni ale anului 2016, cifrele de vânzări dublîndu-se.
Limuzinele și break-urile C-Class au ținut pasul cu vehiculele compacte, cu un număr total de 28.146 de vehicule predate clienților.
E-Class a fost mașina care a completat podiumul. Versiunile limuzină și break au fost printre cele mai bine vândute, deși noul model se află deja pe drumul către showroom-uri, după ce a debutat pe pământ european la Salonul Auto de la Geneva.
Mercedes-Benz S-Class își păstrează fotoliul de lider în topul celor mai bine vândute limuzine de lux și la începutul anului 2016. Și SUV-urile s-au aflat în top, cu aproape 100.000 de vehicule de teren vândute în primele două luni, dintre care 45.676 în februarie, ceea ce echivalează cu o creștere de 48,5% în comparație cu februarie 2015. GLA și GLC au fost printre preferatele clienților.
10.015 de mașini smart fortwo și forfour și-au făcut loc în noile lor parcări în februarie. Cererea pentru micuțele smart-uri a crescut cu 20,6%.
57.901 de mașini Mercedes-Benz au rămas în Europa, Germania adjudecîndu-și 20.751 dintre ele. În februarie, cifrele de vânzări înregistrate în Marea Britanie, Belgia, Elveția, Suedia și Portugalia au fost mai mari ca niciodată.
Și în regiunea Asia-Pacific, vânzările au mers bine, 44.918 unități marcînd o creștere de 18,2%. China și-a adjudecat nu mai puțin de 25.837 de mașini, ceea ce reprezintă un plus de 29,3%. Japonia, Australia și Taiwan au atins, de asemenea, cifre record care au propulsat producătorul german în fruntea pieței de lux.
Regiunea NAFTA a înregistrat o creștere de 0,4%, cu cele 26.862 de mașini vândute în februarie, 22. 941 dintre ele luînd drumul Statelor Unite. Și Canada, și Mexic au doborât recorduri în februarie.