Mercedes-Benz – locul 10 între cele mai valoroase branduri

,
1.32K 0

Mercedes-Benz este, din nou, printre cele mai valoroase branduri auto premium din lume, conform unui top realizat pentru anul 2014 de faimoasa companie americană de consultanţă Interbrand.

În 2014, Mercedes-Benz a avansat pe poziţia cu numărul 10, fiind primul brand european care ajunge în top 10, din cele 100 branduri valoroase din lume. În ultimii doi ani, Mercedes-Benz s-a clasat pe poziţia 11, iar în comparaţie cu anul trecut, evaluarea brandului a crescut cu 8%.

Autorii studiului „Cele mai valoroase branduri”, au pus creşterea Mercedes-Benz pe capacitatea lor de a face brandul mai accesibil unor noi publicuri ţintă, lansând astfel modele cu un nou design. Succesul modelelor C-Class, CLA sau GLA  dovedeşte încă o dată că noile trăsături de design au fost foarte bine primite de către public.

Interbrand

Creşterea impresionantă a vânzărilor se datorează în mare parte consolidării comunicării de brand în China, potrivit Interbrand. Încă de la începutul acestui an, Mercedes-Benz a înregistrat o creştere importantă în China, dar şi în regiunea Asia-Pacific.

Mercedes-Benz a publicat cifrele oficiale privind vânzările pe luna septembrie, cea mai bună lună din acest punct de vedere din istoria companiei,  şi, de asemenea, prima lună în care livrările au depăşit cifra de 160.000 de unităţi.

Interbrand realizează în fiecare an studiul prin care identifică „Cele mai valoroase branduri” din lume. Acest studiu este considerat a fi un punct de referinţă pentru brandurile internaţionale, întrucât sunt selectate doar 100 de branduri din toată lumea.

Comentati?

Your email address will not be published.