Mercedes va lansa 10 modele Plug-In Hybrid în următorii 3 ani, având cel mai ambițios program dintre toți constructorii premium în acest domeniu.
Mercedes S 500 Plug-In Hybrid nu este doar primul Plug-In hibrid de lux din lume ci și un pionier al acestei tehnologii având în vedere facilitățile pe care le oferă sistemul. Utilizând același sistem inteligent de propulsie, Mercedes va lansa 10 modele Plug-In Hibrid în următorii 3 ani, adică unul la fiecare 4 luni.
Al doilea model după S 500 Plug-In Hybrid va fi C-Class Plug-In Hybrid, prezentat în premieră în această fotografie. C 350 Plug-In Hybrid va fi propulsat de un motor turbo de 2 litri de circa 211 CP cuplat cu un motor electric cu o putere ceva mai mică decât cei 116 CP oferiți de motorul electric de la S 500 Plug-In Hybrid. C 350 Plug-In Hybrid va fi disponibil din primîvara lui 2015.
Tehnologia Plug-In Hybrid va fi disponibilă și pentru versiunile 4Matic și pentru modelele cu tracțiune față bazate pe plaftorma MFA.
Cu ocazia faceliftului lui ML și GL, Mercedes va oferi și o versiune Plug-In Hybrid care va utiliza exact aceeași schemă de propulsie ca și la S 500 Plug-In Hybrid având la bază motorul termic V6 biturbo de 333 CP cuplat cu motorul electric de 116 CP.
Jurgen Doring, șeful departamentului Mercedes-Benz Cars Powertrain strategy, a declarat că noul sistem de propulsie poate fi adaptat atât pentru versiunile 4Matic dar și pentru modelele cu tracțiune față ceea ce înseamnă că Mercedes va putea oferi în viitor acest sistem de propulsie și pentru familia Clasei A bazată pe platforma MFA.
50 km
este autonomia electrică planificată pentru viitor.
Sistemul Plug-In Hybrid va fi disponibil și pentru a doua generație GLK (noul nume va fi GLC) ce se va lansa în 2015.
În 2016, noua generație Clasa E va primi de asemenea o versiune Plug-In Hybrid. Referitor la Clasa E, viitoarea generație va avea o versiune coupe și cabrio bazată pe platforma Clasei E și nu pe cea a Clasei C. De altfel, pe baza Clasei C va exista o nouă versiune coupe.
Mercedes ia în calcul în același timp modernizarea permanentă a sistemului de propulsie Plug-In Hybrid. Ținta este ca autonomia electrică să crească de la 33 km în prezent la 50 km.