DC la întâlnire cu GT
, / 500 0

DC la întâlnire cu GT

SHARE
Home AMG AMG GT DC la întâlnire cu GT

La șapte ani de la retragerea din Formula 1, David Coulthard tot nu poate sta departe de pistă. Așa că britanicul a dat o tură cu Mercedes-AMG GT la Nurburgring. L-a împins l-a limită în curbele strânse ale circuitului german până când pneurile au scos scântei.

David Coulthard își pune costumul, casca și mănușile și își bea băutura energizantă. Va avea nevoie de ea până la ultima înghițitură și o știe foarte bine. Este îmbrăcat la patru ace. Ei bine, vorbind din punct de vedere sportiv. Iar motivul este că și-a dat întâlnire cu o super… mașină (chiar ați crezut că vom spune “doamnă”?): Mercedes-AMG GT S. Coulthard a acceptat provocarea lansată de Red Bull și a ieșit pe pistă pentru a pilota versiunea cu 510 CP.

Cu 13 victorii în Formula 1 în palmares și 9 ani petrecuți la volanul unui monopost McLaren Mercedes, David Coulthard, pur și simplu, nu și-a putut ridica piciorul de pe accelerația GT S-ului. “Vreau totul”, strigă vocea care cântă piesa din clip. Iar Coulthard nu s-ar mulțumi niciodată cu mai puțin. Se vede clar că vrea totul de la Mercedes-ul alb, propulsat de un motor biturbo V8 de 4 litri. Și are de gând să dovedească faptul că cifrele oficiale pentru cursa de la 0 la 100 km/h în doar 3,8 secunde sunt reale.

Fostul pilot în vârstă de 43 de ani face drifturi până când ies scântei din pneurile de 20 de inchi.

Și în cele din urmă, recunoaște că este fascinate de mașină: “Acest vehicul îi va face pe mulți care, până acum, au condus Porsche 911, să se răzgândească”, spune britanicul care trăiește la Monte Carlo, în momentul în care se dă jos din mașină. Coulthard spune că AMG GT S este automobilul care funcționează perfect pe pistă, dar este potrivit și pentru uz zilnic.

Britanicul se simte ca acasă pe pista de la Nurgburgring. În 2012, a testat acolo o altă super mașină: SLS AMG GT.

Dar un an mai târziu, era la mile distanță de mașinile cu care este el obișnuit. S-a aflat atunci la volanul unui Mercedes-Benz 220SE “Coadă de rândunică”, ce avea doar 120 CP. Aproape imposibil de imaginat, nu-i așa?

DC Meets the GT

 

Comentati?

Your email address will not be published.