Viitorul Mercedes-Benz MLC surprins pe stradă

Mercedes MLC (viitorul GLE Coupe)
,
1.81K 0

Anunţat încă din 2011, Mercedes-Benz MLC a fost previzionat de Conceptul Coupe SUV prezentat la ediția 2014 a Salonului Auto de la Beijing, iar în urmă cu câteva zile un prototip pre-producţie a fost surprins pe străzi.

În iulie 2011, proiectul C166 a fost aprobat în cadrul unei şedinţe a Consiliului de Administrație Daimler. Proiectul C166 este numele de cod al unui SUV coupe Mercedes-Benz în stilul BMW X6, bazat pe platforma actualului ML. Mercedes-Benz a prezentat Concept Coupe SUV la Salonul Auto de la Beijing din aprilie anul acesta, anunţând un viitor SUV coupe bazat pe ML, ce ar trebui să poarte numele de MLC. Conform noii filosofii de denumire a modelelor Mercedes-Benz, ML va fi redenumit GLE după facelift, iar MLC va purta denumirea de GLE coupe.

Un prototip pre-producţie al acestui model a fost surprins pe străzi în urmă cu câteva zile. Ca  și în cazul modelului BMW X6, C166 va avea o caroserie de sine stătătoare, care nu va avea niciun detaliu exterior asemănător cu ML.

Dacă privim aceste imagini spion, se pare că modelul de producţie va arăta în proporţie de 90%aproape identic cu acest concept și doar câteva detalii stilistice vor face diferenţa între modelul final şi Concept Coupe SUV.

Mercedes-Benz încă ţine secretă forma geamurilor, al celui de-al treilea geam lateral şi a unei părți din lunetă. Pozele par înşelătoare, deoarece creează impresia că uşile au ramă la geamuri. Însă, un coupe Mercedes-Benz de lux cu patru uşi cum este de exemplu CLS şi celelalte coupe-uri Mercedes-Benz în două uşi beneficiază de geamuri fără rame, această soluţie fiind, de asemenea, adoptată de BMW X6, până acum principalul şi singurul rival veritabil pentru ML coupe.

În ceea ce priveşte partea din spate, se pare că luneta va aborda acelaşi design îndrăzneţ al conceptului. De asemenea, puteţi observa câteva diferenţe când vine vorba de jante, bara de protecţe faţă şi oglinzile retrovizoare, dar, în mare, MLC ar trebui să se asemene mai mult cu un Coupe SUV mai pământean.

Gama de motorizări va fi preluată de la actualul ML. Pentru Europa, motorizările turbodiesel vor juca un rol important cu versiunile de 2,1 litri bi-turbo, ce dezvoltă 204 CP (MLC 250 BlueTec) și  V6 de 3 litri şi 258 CP (MLC 350 BlueTec). În gama pe benzină așteptăm noul motor V6 bi-turbo de 3 litri cu 333 CP (MLC 400) şi V8 bi-turbo de 4,7 litri cu 408 CP (MLC 500). Pentru Statele Unite ale Americii, se preconizează aceiași motorizare de la conceptul prezentat la Beijing – V6, 3 litri bi-turbo cu 329 CP.

Vârful de gamă va fi modelul MLC 63 AMG cu un motor supraalimentat de 5,5 litri. Dacă luăm în considerare faptul că MLC se poziţionează ca un model mai sportiv decât ML, sistemul Active Curve System (ACS) disponibil pe ML şi GL, care reduce ruliul în curbe, va fi, de asemenea, disponibil.

MLC va fi construit împreună cu ML, GL şi C-Class la uzina din Tuscaloosa, Alabama, situată în sudul SUA.

Cel mai probabil, MLC va fi dezvăluit la Salonul de la Detroit în ianuarie 2015, iar producţia va începe în prima parte a anului viitor.

Comentati?

Your email address will not be published.