Următoarea generație a Mercedes-ului SL, programată să-și facă apariția în 2019, va fi construită în pe aceeași platformă ca supercar-ul Mercedes-AMG GT, într-o încercare de a amplifica flerul dinamic și performanța – anunță Autocar.
Conform informațiilor din interiorul companiei Mercedes-Benz, platforma AMG GT a fost confirmată ca bază pentru noul SL. Actualul SL își împarte structura cu fostul E-Class. Evident, relația cu AMG GT va aduce un plus în ceea ce privește comportamentul la rulare. În plus, schimbul de tehnologie dintre cele două mașini sport reduce costurile de producție pentru ambele.
Motorul V8 biturbo de la AMG GT se va prezenta la datorie la viitorul Mercedes-AMG SL 63. La ora actuală, vârful de gamă SL folosește motorul V8 de 5.5 litri, care dezvoltă 585 CP. Aceeași putere este oferită și de AMG GT R, grație motorului V8 mult mai mic, de 4.0 litri. Unitatea V12 de la SL 65 are șanse mici să revină. În partea inferioară a gamei, ne așteptăm să regăsim noua unitate de 3.0 litri cu șase cilindri în linie (familia M256) cu tehnologie mild-hybrid și cu 408 CP sau mai mult. Acest motor combină un motor turbo convențional cu un compresor electric și un sistem de 48V cu Integrated Starter-Alternator (ISG), responsabil pentru funcțiile hibrid.
Decizia de a abandona dezvoltarea noii platforme dedicate pentru SL (și viitorul SLK) și trecerea la structura modelului Mercedes-AMG GT vine ca urmare a alegerii de a preda responsabilitățile inginerești pentru noul SL celor de la AMG.
Așadar, divizia sportivă de la Mercedes lucrează deja din greu, dezvoltând roadster-ul de lux la sediul său de la Stuttgart, alături de gama extinsă AMG GT, programată să-și primească noul membru sub forma unui coupe cu patru uși și a unui model ultra puternic Black Series.