Mercedes-Benz: Start & Stop în top. Da sau nu?

Eficiența sistemului Start & Stop
,
2.35K 0

Acum zece ani, această funcție era considerată de domeniul SF-ului. Acum, la aproape jumătate de deceniu de la instalarea lui pe mașini, Agenția pentru Protecția Mediului (EPA) încă mai încearcă să înțeleagă ce înseamnă sisteul start & stop. Sistemul oprește motorul când vehiculul nu mai este în mișcare și îl repornește atunci când șoferul ridică piciorul de pe pedală, dar EPA are nevoie de mai multe informații, înainte de a considera acest sistem eficient pentru reducerea poluării.

 

Sistemul le aduce celor de la Mercedes-Benz un plus de încredere în ceea ce privește standardele de economisire a combustibilului, din Statele Unite, dar compania germană spera la mai mult. Agenția pentru Protecția Mediului (EPA) recunoaște că probabil a subesimat fucția ECO, dar rămâne sceptică în ceea ce privește avantajele sistemului start & stop. Agenția susține că va da credit retroactiv sistemului, dacă într-adevăr se dovedește eficient pentru reducerea poluării. Noua funcție trebuie să respecte standardele stricte de emisii din lumea întreagă. Celebri și pentru că au construit mereu motoare pe benzină foarte puternice, cei de la Mercedes-Benz cred a primi credit pentru folosirea sistemului start & stop este foarte important, din moment ce plata amenzilor pentru nerespectarea regulilor severe nu mai este o variantă.

Mercedes Benz B-Class Start & Stop

Mercedes Benz B-Class are sistemul Start & Stop

În urmă cu o lună, Mercedes-Benz a depus o petiție prin care solicită credit “în afara perioadei de funcționare”. Creditele recompensează constructorii auto care modernizează eficient tehnologia fără a o arăta în timpul testelor în orașe sau pe autostradă. Agenția responsabilă cu protejarea mediului i-a recompensat deja pe cei de la Mercedes-Benz pentru sistemul foarte eficient de iluminare LED, pentru scaunele cu ventilație și geamurile cu infraroșu, dar cererea pentru sistemul start & stop a fost respinsă. Mercedes a cerut de la 9,1 la 19 grame pe milă, menționînd cu vehiculele petrec mai mult timp pe loc decât EPA a crezut initial. Dar Agenția i-a dat acordat doar de la 3,6 până la 4,3 grame pe milă. Fără a înainta petiția, compania ar fi primit permisiunea pentru 2,5 grame pe milă pentru autoturisme și 4,4 grame pe milă pentru camioane.

C-Class Start & Stop

The Mercedes-Benz Clasa C se vinde cel mai bine în Statele Unite, așa că trebuie să respecte standardele de emisii

“Există o economie subtanțială aici și am fost în stare să o dovedim”, declara, anul trecut, William Craven, managerial al DEpartamentului de Reglementare de la Daimler. Experții EPA sunt încă îngrijorați în privința faptului că motorul nu s-ar opri atunci când sistemul de încălzire are nevoie de alimentare.

Dar funcția ECO start & stop de la Mercedes-Benz Clasa B este echipată cu un generator de pornire care este conectat la sistem prin intermediul curelei de transmisie. Asta face ca motorul să pornească mult mai rapid și se pare că este și mai silențios decât un sistem traditional de pornire.

EPA le-a cerut celor de la Mercedes-Benz să ofere mai multe informații și a încurajat compania spunînd că următoarea petiție le-ar putea aduce un progress în obținerea creditelor solicitate, admițînd că există posibilitatea ca Agenția să fi subestimat eficiența sistemului start & stop.

 

Comentati?

Your email address will not be published.