Mercedes-Benz E-Class All-Terrain 4×4² – Inginerii au luat-o pe arătură. La propriu!

,
3.17K 0

Proiectele mari vin pe lume ca produse ale unei nebunii! Jürgen Eberle și-a pus cele mai nebune vise într-un E-Class All-Terrain, pe care l-a echipat cu punți portale și anvelope uriașe. Așa a venit pe lume Mercedes-Benz E-Class All-Terrain 4×4².

Punțile portale sunt tehnologia cu care sunt echipate G500 4×4² și nebunescul 6×6. Inginerii au făcut această alegere pentru o gardă la sol mai mare, care a ajuns acum la 40 de centimetri, urcând de la valoarea standard de 16 a unui E-Class All-Terrain obișnuit. Asta face această mașină să fie mai departe de sol chiar decât Mercedes G500 4×4².

Mercedes-Benz E-Class All-Terrain 4x4² (5)

Cu șase luni în urmă când a început să lucreze la acest proiect, Eberle ridicase mașina cu doar 40 de milimetri, dar tot nu era suficient. A cerut ajutorul câtorva colegi și a solicitat un buget de la șefii săi. Și asta i-a ieșit din atelier.

Pentru această jucărie de off-road, distracția începe acolo unde se termină asfaltul. Auto Bild anunță că rezultatul acestor schimbări aduce un unghi de atac de 35,8 grade, un unghi de degajare de 35,6 grade, cifre demne de vehicule extreme. Aceste cifre se traduc prin abordarea, fără niciun fel de reținere, a pietrelor uriașe, a trunchiulor de copaci căzute, a râurilor și a altor obstacole care ar putea să apară. Mașina pare invincibilă și de neoprit.

Mercedes-Benz E-Class All-Terrain 4x4² (3)

Ei bine, garda la sol, protecțiile din fibră de carbon ale aripilor și un ecartament cu aproape 8 inchi mai mare pot să mintă, pentru că Jurgen Eberle nu a echipat acest E-Class All-Terrain 4×4² cu diferențiale blocabile și nici cu o cutie de transfer, iar suspensia independentă nu pare capabilă să se întindă suficient pentru a menține acele anvelope uriașe, de 31 de inchi, la sol, așa că se ridică în aer una câte una. Așadar, există o limită până la care mașina se poate aventura în off-road.

La interior, acest E cu amprentă mare la sol este ca oricare alt Mercedes: primești scaune din piele ventilate cu funcții de masaj, ecran de 12.3 inchi, lemn și aluminiu.

Acest concept de jucărie este propulsat de un motor turbo V6 de 3.0 litri cu 328 de cai putere, o unitate preluată de la E400, singura pe benzină.

Va deveni vreodată model de serie? Având în vedere că a fost construit de compania care a trimis pe piață modelele G500 4×4² și 6×6, niciodată să nu spui niciodată!

Comentati?

Your email address will not be published.