Informații noi despre viitorul Mercedes E-Class

Viitorul Mercedes E-Class
,
1.85K 0

Venim cu informații calde despre viitorul Mercedes-Benz E-Class, care va fi lansat în primul trimestru din 2016.

V-am povestit deja despre viitorul Mercedes-Benz E-Class, dar acum venim cu noi informații.

Noua limuzină E-Class va fi cu 10 cm mai lungă decât generația actuală, având aproape 5 metri. Mercedes-Benz promite mult mai mult confort, datorită ampatamentului mărit și  suspensiei penumatice standard pe puntea spate (suspensia pneumatică va fi opțională pentru puntea față).

Spațiul în spate va fi mult mai generos datorită ampatamentului mărit. Versiunea break va fi mult mai stilată comparativ cu designul utilitar al generației actuale. Din acest motiv, volumul portbagajului nu se va mări în ciuda faptului că lungimea caroseriei va crește cu aproximativ 10 cm.

Noul design va contribui la obținerea unui Cx excelent de doar 0,23 (fosta generație avea 0,25). Aerodinamica excelentă și reducerea masei la gol cu peste 100 kg vor contribui la reducerea drastică a consumului de combustibil. Conform estimărilor noastre, viitorul E-Class va cântări aproximativ 1.500 kg, în comparație cu cele 1.535 kg ale lui Audi A6 sau cu cele 1.595 kg ale lui BMW Seria 5.

Noul E-Class dispune de o planșă de bord complet nouă ce va avea un display uriaș de 70 x 15 cm, care poate fi controlat cu ajutorul unui touchpad montat în consola centrală. Mercedes-Benz nu va folosi tehnologia ecranelor tactile sau prin gesturi așa cum a decis să procedeze BMW pentru viitorul model Seria 7 în această toamnă.

Noul E-Class va fi lansat în primul trimestru din 2016, iar motoarele pe benzină în patru cilindri vor fi preluate de la C-Class. O nouă generație de motoare diesel va înlocui actuala generație OM 651.

În 2017, gama va fi completată cu noile motoare bi-turbo cu 6 cilindri în linie care vor înlocui actualele V6.

Nu, Mercedes-Benz nu va copia exemplul celor de la BMW. Strategia este diferită. Mercedes-Benz va construi o nouă gamă de motoare cu 4 și 6 cilindri care vor utiliza multe componente comune, iar arhitectura V6 nu este în conformitate cu această strategie. Este mult mai simplu de a adopta o bază comună pentru motoare cu 4 și 6 cilindri în linie decât pentru V6 și 4 cilindri în linie.

Foto: Automedia

Comentati?

Your email address will not be published.