Juergen Schunn: apreciem omul care pretuieste brandul Mercedes-Benz

,
1.4K 0

In 1982, cand a plecat din Romania, fortat de lipsa de perspective pe care le avea sub regimul de atunci, Juergen Schunn a pastrat nu doar amintiri despre oameni si locuri, dar si o dorinta profunda de a reveni acasa si de a atinge culmile succesului pe pamantul pe care s-a nascut.

Tocmai de aceea, atunci cand a citit intr-un ziar Romanesc despre cresterea cererii pentru produsul pe care acesta il comercializa deja in Germania, autoturismele Mercedes-Benz, Juergen Schunn nu a stat pe ganduri.

„Germania este tara in care m-am format in spiritul principiilor democratice, a valorificarii temeinice, a resurselor, a respectului proprietatii private si rigorii muncii bine facute. Am pus impreuna spiritul german cu valorile profunde ale tarii natale si am asezat spiritul brandului Mercedes-Benz la baza formarii echipelor noastre de specialisti in vanzari si servicii specializate.” Juergen Schunn

In 1993, acesta a pus bazele companiei Auto Schunn, intrand pe piata de vanzari auto din Romania cu un produs care era considerat de majoritatea romanilor un vis prea frumos.

Si, desi in primul an de la infiintare, Auto Schunn a reusit sa vanda doar 5 masini, omul de afaceri nu s-a lasat batut, fiind puternic sprijinit de Elena Kovacs, persoana care a ales sa plece la drum alaturi de acesta si care ocupa si astazi pozitia de manager general in companie.

„Nu ratez nici o ocazie pentru a le multumi tuturor colegilor mei si in special doamnei Elena Kovacs pentru devotamentul si aportul sau deosebit in dezvoltarea companiei noastre. Avand sprijinul doamnei Elena Kovacs, am reusit sa traversam momente de toate felurile cu poveri si greutati pe masura.” Juergen Schunn

Dezvoltarea companiei s-a grefat pe etapele pe care piata romaneasca le-a parcurs in ultimii 25 de ani.

Indiferent de moment, compania Auto Schunn a ramas apropiata principiilor care definesc de peste 130 de ani brandul Mercedes-Benz.

De aceea, indiferent de moment, si-a indreptat intotdeauna atentia catre oamenii cu care a impartasit principii comune, care au inteles valorile pe care se fundamenteaza brandul Mercedes-Benz si au stiut sa pretuiasca cu adevarat autoturismele constructorului german.

Acesti oameni reprezinta si astazi principalul generator de performanta pentru Auto Schunn.

Juergen Schunn:

„Ne adresam preponderent mediului de afaceri, acelui segment al pietei reprezentat de oamenii de afaceri care investesc in calitate si pretuiesc brandul Mercedes-Benz ca purtator de valori istorice si avangardiste totodata.”

Indreptandu-si atentia catre un segment de clienti de acest calibru, Auto Schunn a dezvoltat de-a lungul celor 25 de ani strategii de vanzari care au pus accentul pe calitate, atat pentru autoturismele noi, cat si pentru ridicarea autoturismelor rulate Mercedes-Benz mai presus de mentalitatea colectiva formata asupra masinii second hand.

In acest sens, toate vehiculele Mercedes-Benz rulate, comercializate de Auto Schunn, vin insotite de certificat pre-detinut oferit de brandul german, care garanteaza calitatea, performanta si confortul autoturismelor, la un nivel comparabil cu autoturismele noi.

„Mediul de afaceri romanesc s-a transformat si s-a adaptat fiecarei etape istorice parcursa de tara, de oamenii ei. Politicile de natura economica au fost foarte diverse, unele pasaje in adaptarea la noul destin au inregistrat “curbe stranse”, in vreme ce altele au fost cu resimtite mai greu de piata romaneasca. Aceste etape le-am parcurs si noi, construind un sistem care s-a dovedit viabil prin dinamismul adaptarii la realitate.” Juergen Schunn

Comentati?

Your email address will not be published.