Mercedes-Benz și Lufthansa – Realitate virtuală la 30,000 de picioare în aer
, / 228 0

Mercedes-Benz și Lufthansa – Realitate virtuală la 30,000 de picioare în aer

SHARE
Home Lifestyle Mercedes-Benz și Lufthansa – Realitate virtuală la 30,000 de picioare în aer

Mercedes-Benz and Lufthansa regândesc viitorul mobilității terestre și aeriene. Este ceea ce aceste două companii germane fac, de fapt, zi de zi, iar acum și-au reunit forțele. Vara trecută, zborul inaugural între Frankfurt și San Jose, California, a marcat debutul acestui parteneriat.

În timpul zborului inaugural, Mercedes-Benz și Lufthansa au lansat programul FlyingLab. Este cel mai nou echipament de divertisment, care include aparatură ce îi ajută pe călători să petreacă timpul până la destinație într-un mod inedit, într-o manieră futuristă, dându-le ocazia să intre în lumea tehnologiei digitale și chiar să ia parte la conferințe live la bordul aeronavelor Lufthansa.

Lufthansa si Mercedes-Benz (3)

Pe durata acestui zbor dintre Frankfurt și San Jose, California, Natanael Sijana, Directorul de Comunicare și Marketing de la Mercedes-Benz, a fost unul dintre cei care au deschis drumul către această lume vizionară. Alături de Dr. Torsten Wingenter, Coordonator al Diviziei de Inovație Digitală de la Lufthansa, acesta a prezentat oportunitățile puse la dispoziție prin intermediul tehnologiei realității virtuale. Povestea orașului San Jose și importanța sa în Silicon Valley au fost prezentate chiar înainte de aterizarea în California, toate furnizate de noul program FlyingLab.

Mercedes-Benz și Lufthansa au invitat 10 experți în Social Media din lumea întreagă pentru a lua parte la această experiență în nordul Californiei și pentru a o împărtăși celor care îi urmăresc pe rețelele de socializare.

Lufthansa si Mercedes-Benz (2)

Cei 10 au condus pe legendara Autostradă nr. 1, au făcut surf în golful Santa Cruz, au zburat în baloane cu aer cald, au condus cele mai interesante mașini puse la dispoziție de Mercedes-Benz și au transmis totul live pe Facebook și pe Instagram, cu ajutorul unor camere video montate pe drone.

Mercedes-Benz și Lufthansa merg mai departe, dezvoltând propria perspectivă inedită în ceea ce privește mobilitatea terestră și aeriană.

Comentati?

Your email address will not be published.