Regele deșertului: Mercedes-Benz 500 SL

,
1.69K 0

Un Mercedes-Benz 500 SL a amorțit ani la rând în muzeul Mercedes-Benz. Dar acum are șansa să-și dezmorțească picioarele (sau mai bine zis, roțile) în deșertul californian.

Roadster-ul Mercedes-Benz 500 SL din 1980, versiunea de raliuri R107, pornește la drum înainte de răsărit. Clipul arată mașina de 35 de ani alergînd pe dune de nisip cărămiziu în deșertul californian și alergînd de-a lungul drumurilor prăfuite, flancate de cactuși înalți, în inima Parcului Național Joshua Tree.

Mercedes-Benz 500 SL

Urlînd prin deșert pe anvelopele sale de raliuri, Fulda, Roadster-ul 500 SL face drifturi, aruncînd pietricele și nisip în aer, de parcă o furtună de nisip s-a iscat din senin, înainte de a-și relua drumul, urmat îndeaproape de ecoul motorului său nervos. Seara, după o ședință foto de 14 ore, vehiculul oprește. A parcurs o distanță de 421,4 km, la o viteză medie de 104 km/h. Deloc rău pentru vârsta vârsta ta, bătrâne!

Mercedes-Benz 500 SL

Poate că pare floare la ureche, dar nu a fost deloc un truc de circ în genul celor cu iepuri scoși din pălărie. Și oricum, în deșert, ar trebui să vorbim despre coioți, nu iepuri. Un reprezentant al Centrului de Automobile Clasice Mercedes-Benz din Statele Unite, Constantin von Kageneck, s-a aflat la volanul modelului R107, într-o aventură de neuitat. Nu este tocmai job-ul lui obișnuit în departamentul de Marketing și Comunicare.

Mașina cu 320 CP, recent coborâtă de pe platforma pe care era expusă la muzeu, a fost una dintre cele patru pregătite special pentru sezonul de raliuri din 1981.

Mercedes-Benz 500 SL

Șase fotografi și cameramani profesioniști la sol au făcut această ședință posibilă. Pentru cadrele din aer, echipa de filmare a folosit o dronă hexacopter. Deși în zori era teribil de frig în deșert, soarele ar fi putut prăji ouă pe capote mașinii la ora prânzului. Termometrul arăta 52 de grade Celsius.

La 24 de ore de la începutul filmărilor, echipa a pornit înapoi spre lumea civilizată. Mercedes-ul 500 SL a fost urcat pe rampă, apoi în camionul care l-a transportat înapoi la muzeu. Probabil va amorți acolo, pe platforma sa, încă vreo 30 de ani.

https://www.youtube.com/watch?v=Id14LeDLFfY

Comentati?

Your email address will not be published.