Mercedes ar putea să-și reevalueze strategia. Din nou! Modelele AMG Sport sunt condamnate să dispară și să fie promovate, obținînd astfel veritabilul statut Mercedes-AMG, dezvăluie Car and Driver.
Astfel, actualul Mercedes-Benz C 450 AMG va fi rebotezat Mercedes-AMG C 43, iar Mercedes-AMG E 43 este, de asemenea, programat să-l urmeze la scurt timp după debutul comercial al noului E-Class, care va avea loc în această vară. Iar acesta este doar începutul.
Poate că vă întrebați de ce C 43? Simplu. Mercedes-AMG consideră că plăcuța este o aluzie subtilă la C 43 AMG din anii ’90, dar se gândește și la faptul că rima din nume este ușor de reținut, ca și la modelele mai mari 63, care folosesc un motor V8 biturbo de 4,0 litri.
S-a creat deja un precedent odată cu lansarea noului SLC. Surprinzător, varianta entry-level a roadster-ului Mercedes nu a primit și o variantă AMG Sport. În schimb, vârful de gamă a primit denumirea Mercedes-AMG SLC 43, deși este propulsat de același motor care și-a construit reputația alături de modelele AMG Sport de la Clasele C și GLE.
Văzută ca o tentativă de a diferenția gama vehiculelor obișnuite și acelea AMG pur-sânge, linia AMG Sport a atras atenția multor clienți. Dar atunci, ce nu a mers? Se pare că aceiași clienți au fost ușor dezorientați în privința a ceea ce trebuie să fie un Mercedes-AMG veritabil. Mizînd totul pe o carte, așa cum se spune, ar ușura procesul de selecție.
Această mutare nu va opera modificări reale asupra vehiculelor în sine, pentru că modelele AMG Sports veneau deja cu multe minuni tehnologice dezvoltate de către AMG, inclusiv motorul V6 de 3,0 litri și structura optimizată a șasiului.