Viziunea celor de la MEC asupra unui Mercedes-Benz Clasa S

,
2.4K 0

Există mașini – cum sunt coupe-urile, de exemplu – care, pur și simplu, imploră să fie tunate, dar să încerci așa ceva cu altfel de mașini este o treabă mult mai spinoasă. Limuzinele mari și luxoase, de exemplu, intră în această categorie.

Dacă ai citit câteva dintre articolele mele precedente despre tuning, probabil că știi deja că pentru mine zona asta este un teren minat – unul pe care a strica o mașină până la a o face de nerecunoscut (aș spune FUBAR = fucked up beyond all recognition, dar există riscul ca și copiii să citească asta) este la fel de ușor pe cât este să o transformi într-o veritabilă operă de artă.

Dacă în cazul SUV-urilor, singurul scop real al tuningului ar trebui să fie sporirea capacităților off-road, când vine vorba de barje mari ca limuzina Clasa S, unicul tuning pe care îl tolerez este acela care are drept scop modificarea mașinii pentru a deveni și mai luxoasă. Nu mai sportivă, nu mai opulentă, ci pur și simplu o mașină care este mai bună ca originalul în direcția aleasă de creatorii ei.

Privind limuzina Clasa S de la MEC, te vei scărpina în cap încercînd să identifici diferențele. Nu-ți face griji, sunt subtile, dar există. Nu vei ieși în evidență cu acest Clasa S făcut de MEC atunci când nu sunt alte mașini Clasa S standard în jur, dar eforturile tale vor deveni vizibile atunci când o limuzină Mercedes-Benz standard trage lângă tine.

mec-mercedesblog.com-9

Pachetul MEC este disponibil doar pentru variantele Clasa S echipate cu pachetul AMG, dar nu pentru S 63 AMG în sine. În timp ce acest pachet face mașina să arate mai agresivă, ar fi dificil să spunem că produsul final are o „înfățișare sportivă”. De fapt, barele ușor modificate și țevile de eșapamanet reușesc într-un fel anume să-i ofere limuzinei S-Class o eleganță amenințătoare care le lipsește mașinilor standard, în timp ce păstrează evident faptul că în această mașină trebuie să fii plimbat de un șofer.

Poate unii ar fi tentați să numească acest gen de tuning discret “tuning puturos”, dar această industrie a arătat de atâtea ori că o doză bună de reticență și de a ști când să te oprești sunt două caracteristici de care mulți duc lipsă. Clasa S de la MEC este o îndepărtare frumoasă de la normă și ceva ce ne-ar plăcea să vedem mai des. De asemenea, și Brabusuri…

Comentati?

Your email address will not be published.