Vânzările Mercedes rămân în top pe piața auto premium după primele două luni
, / 381 0
Vânzări Mercedes versus BMW, Audi

Vânzările Mercedes rămân în top pe piața auto premium după primele două luni

SHARE
Home Stiri auto Industrie Vânzările Mercedes rămân în top pe piața auto premium după primele două luni

BMW a avut o lună februarie foarte puternică și a vândut cu aproape 10.000 de mașini mai mult ca Mercedes, dar Mercedes rămâne lider pe piața auto de lux în primele două luni ale anului 2016 cu 284.566 unități vândute.

Cu 133.752 mașini livrate în februarie, Mercedes își păstrează fotoliul de lider printre producătorii de lux în 2016, cu o cifră totală de vânzări de 284.566 unități.

BMW a avut o lună februarie foarte puternică, comercializînd 143,419 mașini și a încheiat luna pe locul doi în topul producătorilor auto de lux cu 277.304 mașini vândute în primele două luni ale anului 2016.

Audi a vândut 126.500 de mașini în februarie și 269.650 de unități în primele două luni ale anului.

Dar haideți să aruncăm o privire în detaliu. Mercedes a înregistrat cea mai bună lună februarie din istorie, vânzînd 133.752 mașini (+11,2%) și a fost lider pe piața premium din Japonia, Australia, Canada și Taiwan.

În Europa, vânzările au crescut cu 14,5% în februarie, până la un total de 57.901 vehicule livrate clienților. Cifrele de vânzări de 20,751 unități înregistrate în Germania în luna februarie au fost mai mari decât cele înregistrate în aceeași lună a anului anterior (+18,6%). În regiunea Asia-Pacific, vânzările Mercedes au continuat pe o pantă ascendentă, cu 44,918 unități vândute în februarie (+18,2%). În ciuda anticipării unei stagnări pe piața din China, vânzările din cea de-a doua lună a anului au crecut cu 29,3% până la 25,837 vehicule.

Mercedes a crescut și în regiunea NAFTA cu 0,4% până la o cifră totală de 26.852 mașini vândute în februarie.

În ceea ce privește modelele, cererea pentru mașinile compacte rămâne la o cotă foarte ridicată, cu 42.986 mașini vândute în februarie (+22,3%).

Mercedes a vândut, în februarie și 45.676 de SUV-uri (+48,5%) și a ajuns până aproape de 100.000 de vehicule de teren vândute în primele două luni ale anului 2016.

La nivel global, un total de 28.146 de limuzine și break-uri C-Class au fost predate clienților în februarie. Una dintre cele mai populare versiuni este limuzina C-Class cu ampatament lung, care a fost vândută în peste 100.000 de unități din momentul lansării sale pe piață, care a avut loc la mijlocul anului 2014.

După o lună ianuarie nu prea reușită, cu 16.000 mai puține mașini vândute ca Mercedes, BMW a redus diferența în februarie. BMW a fost producătorul auto premium numărul 1 în februarie, cu 143.419 mașini vândute, dar rămâne pe locul doi după primele două luni ale anului, comercializînd 277.304 vehicule.

BMW a anunțat vânzările pe regiuni pentru primele două luni ale anului, dar nu și separat pentru februarie.

134.140 de BMW-uri și vehicule MINI s-au vândut în Europa în primele două luni (+11,4%) și 113.588 au fost vândute în regiunea Asia/Pacific (+12,1%). Pe teritoriul Chinei continentale, livrările au crescut cu 12,7% până la 80.215 unități.

Dar în America, vânzările de mașini BMW și MINI au scăzut cu 6,4%, până la o cifră totală de 58.174 de unități.

Multe modele SUV au înregistrat o creștere de două cifre: X1 – 28.882 de unități (+59,6%), X3 – 22.694 unități (+16,8%) și X6 – 6.869 unități (+20,3%). Vânzările de modele BMW Seria 7 au crescut cu 21,6% până la 6.506 unități.

Și Audi a înregistrat o creștere de 3,3% la nivel global în februarie, până la 126.500 de mașini, dar rămâne pe locul al treilea, după Mercedes și BMW.

Cea mai mare creștere s-a înregistrat în Europa, cu 8,1% până la 65.150 de unități, dintre care 28.507 în Germania (+11,8%). În februarie, Audi din America a bifat o creștere în vânzări la nivel global, cu 2,3 % până la 11.718 mașini. În China, Audi a înregistrat cea mai mică creștere în comparație cu BMW și Mercedes, cu doar 1,3% până la 34.152 de unități.

În ceea ce privește modelele, noul Audi A4 a înregistrat o creștere a cifrei globale de 5,3% până la 22.650 de unități în februarie.

BrandFeb-16Modificare fata de feb. 2015Ianuarie-februarie 2016Modificare in %
Mercedes133,75215.80%284,56615.60%
Europa57,90114.50%112,83814.90%
in Germany20,75118.60%36,53010.70%
NAFTA26,8520.40%55,0371.40%
in SUA22,941-2.90%47,605-1.30%
Asia-Pacific44,91818.20%108,35828.60%
in China25,83729.30%68,50842.50%
Audi126,5003.30%269,6503.60%
Europa65,1508.10%125,0507.30%
in Germania28,50711.80%50,34011.10%
SUA11,7182.30%23,5682.50%
China34,1521.30%88,5544.20%
BMW143,4199.10%277,3048.30%
Europa134,140*11.40%
NAFTA58,174*-6.40%
Asia-Pacific113,588*12.10%
in China80,215*12.70%
* inclusiv Mini

Comentati?

Your email address will not be published.