Un G-Class de la Mansory care merită luat în seamă
, / 1036 0

Un G-Class de la Mansory care merită luat în seamă

SHARE
Home AMG CLA 45 AMG Un G-Class de la Mansory care merită luat în seamă

Mansory cere 770.000 de euro pentru acest G-Class modificat, deci nu, glumesc, chiar nu merită luat în seamă, nici pe departe. Dar, spre deosebire de ce am văzut în ultima vreme de la ei, chiar arată bine.

Pentru asemenea sumă, poți să-ți iei un Mercedes-Benz G 500 4×4 “la pătrat” și să-l vopsești în ce camuflaj vrei și tot îți vor rămâne bani de un supercar. Și nu numai asta, dar te-ai alege cu un vehicul de off-road mult superior acestui G-Class Sahara Edition de la Mansory.

Am spus că îmi place cum arată Sahara Edition și chiar am vorbit serios. Numai nu pomeni nimic despre jante – arată de parcă a fost adus acolo pe o platformă, pentru că nu ar fi în stare să traverseze un teren de dificultate medie de unul singur fără să-și înțepe anvelopele la fiecare zece metri.

În afară de roți, restul mașinii care a fost odată un G 63 AMG arată bine: Mansory a adăugat un kit de caroserie din fibră de carbon, făcînd mașina cu 80 mm mai lată ca înainte, un bloc de lumini total nediscret pe acoperiș (pentru că deșertul este „dark and full of terrors”) și acele jante uriașe din aliaj, de 22 de inci, care distrug tot aspectul milităresc al mașinii.

g-class-mercedesblog.com-4

La interior, G-Class Sahara Edition prezintă aceeași temă militară cu piele fină cu model de camuflaj verzui și Alcantara îmbrăcînd toate suprafețele. Există și un motiv cu cap de vultur pe tetiere și o pereche de aripi pe spatele fiecărui scaun. Nu știu dacă asta s-a dorit, dar stînd acolo vei arăta mai degrabă a înger decât a vultur veritabil…

g-class-mercedesblog.com-8

Toate modificările interioare sunt lucrate manual și aceasta este explicația parțială a acelui preț ridicol; cealaltă parte a explicației este legată de compartimentul motorului și ceea ce putem găsi în el. Motorul V8 twin-turbo de 5,5 litri al modelului standard G 63 AMG dezvoltă 536 CP și 760 Nm. Cu adăugarea unor noi biele, pistoane, rulmenți, chiulase, arbore cotit, dar și a unui sistem de evacuare la comandă din oțel inoxidabil, G-Class Sahara Edition este acum în stare să servească 828 CP și un cuplu limitat electronic la 1.000 Nm. Este impresionant chiar și după standardele Brabus… Așa cum prețul este impresionant chiar și pentru standardele Dubaiului.

Comentati?

Your email address will not be published.