Un club cu clasă – Proprietarii de Mercedes-Benz 300 SL și-au dat întâlnire la Muzeu
, / 42 0

Un club cu clasă – Proprietarii de Mercedes-Benz 300 SL și-au dat întâlnire la Muzeu

SHARE
Home Retro Evenimente retro Un club cu clasă – Proprietarii de Mercedes-Benz 300 SL și-au dat întâlnire la Muzeu

A sosit momentul întâlnirii anuale a exclusivistului club Mercedes-Benz 300 SL Club e.V. Anul acesta, norocoșii proprietari de modele 300 SL Gullwing și Roadster și-au dat întâlnire la Stuttgart. În premieră, mașinile clasice au avut permisiunea de a petrece o zi pe circuitul de testare al uzinei Mercedes-Benz Untertürkheim.

Dezvoltat având la bază mașinile de curse, W 198 a fost construit în perioada 1954 – 1963. Doar 1400 de modele gullwing au văzut lumina zilei între august 1954 și mai 1957. A fost apoi rândul versiunii 300 SL Roadster, care a intrat în producția de serie în februarie 1957, până în februarie 1963. 1858 de unități au fost produse, inclusiv modele roadster cu acoperiș rigid. Exclusivistul club 300 SL numără, la ora actuală, aproximativ 300 de membri din întreaga lume.

Mercedes-Benz 300 SL (1)

Cu 60 de ani în urmă, modelul gullwing era înlocuit de roadster-ul cu două portiere convenționale. Ușile gullwing fuseseră o necesitate pentru a asigura stabilitatea coupe-ului, dar în cazul roadster-ului, nu mai erau necesare, iar montarea lor era, evident, imposibilă. Și coupe-ul, și roadster-ul erau construite manual și individual la uzina Sindelfingen a companiei.

Anul acesta,, 87 de 300 SL au participat la marea întâlnire, care a avut, de această dată, și un invitat special. Prof. Dr. Thomas Weber a intrat în clubul posesorilor de 300 SL. Weber a fost rsponsabil cu divizia de autoturisme de la Mercedes-Benz și membru în Consiliul de Administrație între 2004 și 2016. Ca participant la cursa clasică Mille Miglia anul trecut, acesta s-a îndrăgostit de un 300 SL.

Mercedes-Benz 300 SL (6)

“Este imaginea de legendă a brand-ului Mercedes-Benz. Îl admir enorm pe Rudolf Uhlenhaut, cel care a dezvoltat această mașină în anii ’50. Automobilul a fost, la acea vreme, foarte inovator. Chiar și în zilele noastre, putem spune despre 300 SL că este o mașină modernă”, spune Dr. Weber.

Comentati?

Your email address will not be published.