TOP 7 cele mai frumoase modele Mercedes-Benz construite vreodată
, / 1360 0
Automobile Mercedes-Benz

TOP 7 cele mai frumoase modele Mercedes-Benz construite vreodată

SHARE
Home Lifestyle TOP 7 cele mai frumoase modele Mercedes-Benz construite vreodată

Mercedes-Benz profită la maxim de orice ocazie pentru a-și lăuda modelele pentru designul și formele atrăgătoare și sincer, cine-i poate învinui? Tocmai din acest motiv am compus o listă de modele Mercedes-Benz, care, din punctul nostru de vedere, sunt printre cele mai frumoase mașini pe care Stuttgartul le-a dat lumii de-a lungul anilor.

Înțelegem faptul că design-ul este o chestiune de gust și respectăm acest lucru. Asta înseamnă că acest top 7 ar putea arăta cu totul diferit în viziunea altora. Ceea ce este un lucru bun, din moment ce lumea ar muuult mai plictisitoare plictisitoare dacă toți am face aceleași alegeri.

Așa că după ce vă uitați până la capăt pe lista candidaților noștri (aranjați în ordine aleatorie), fiți liberi să ne sugerați propriile voastre alegeri în secțiunea rezervată comentariilor. Mai mult, dacă sunteți de părere că am uitat să includem o mașină anume, nu ezitați să ne trageți de mânecă.

1. 300SL Gullwing

Celebră pentru portierele sale în stil gull-wing (aripi de pescăruș) și pentru titlul de primul primul automobil cu injecție de combustibil, Mercedes-Benz 300SL (W198) a deținut la vremea sa titlul de cel mai rapid model din lume. Modelul a fost prezentat în 1954 la Salonul Auto de la New York sub forma unui coupe cu două locuri, iar ulterior a fost oferită și în versiunea roadster.

mercedes_top7_beautiful_mercedesblog_05

Numărul 300 din numele modelului exprimă capacitatea cilindrică motorului (300 cc), în timp ce SL reprezintă prescurtarea de la Sport Leicht, care s-ar traduce din germană ca Sport Ușor. Chiar dacă portierele sale deschise ofereau o imagine spectaculoasa, 300SL avea praguri foarte înalte, ceea ce făcea ca accesul în mașină să fie realizat cu dificultate. Ca soluție, volanul a fost montat pe o coloană retractabilă, pentru a facilita accesul șoferului.

2. 500 K Cabriolet

Mercedes-Benz a construit 500 K (W29) între anii 1934 și 1936 sub forma unui autoturism de clasă mare. Acesta a fost dezvăluit în premieră la Salonul Auto de la Berlin din 1934 și a fost diferențiat de sedanul 500 prin indicativul K, venind de la Kompressor ( compresor mecanic, în germană).

mercedes_top7_beautiful_mercedesblog_02

Cu o simplă apăsare a pedalei de accelerație, șoferul putea să dezlănțuie motorul de cinci litri cu opt cilindri în linie care dezvolta 160 CP și permitea mașinii să atingă o viteză de până la 160 km/h. Consumul de combustibil era estimat la aproximativ 30 l/100 km, dar o asemenea viteză maximă în anii ’30 nu era de ignorat.

3. CL-Class (C216)

Saga CL a luat naștere în 1996 și a durat până în 2013. Modelul era bazat pe sedanul de lux S-Class și a fost cunoscut anterior sub denumirea SEC, pentru ca ulterior să primească denumirea S-Class Coupe, folosită astăzi.

mercedes_top7_beautiful_mercedesblog_04

CL vine de la Coupe Leicht (Coupe Ușor, în română) și, la fel ca predecesorii săi, C216 nu prezintă un montant central care să interfereze cu linia aerodinamică și cu silueta geamurilor laterale. Modelul a debutat în 2006 la Salonul Auto de la Paris și a fost construit pe aceeași platformă cu modelul S-Class W221.

4. 190SL

Cea de-a doua frumusețe retro din topul nostru este Mercedes-Benz 190SL (W121 B2), un roadster de lux în două uși, produs de Mercedes-Benz în perioada 1955-1963. 190SL era considerat ca fiind o alternativă atractivă mai ieftină a remarcabilului Mercedes-Benz 300SL Gullwing, care își făcuse rapid un renume pe baza caracterului său exclusivist și al proprietarilor extravaganți.

mercedes_top7_beautiful_mercedesblog_01

 

Sub capotă, 190SL a primit nou motor Type M121 cu patru cilindri în linie, care dezvolta 105 CP, unitate bazată pe motorul cu 6 cilindri în linie de pe 300SL. 190SL era disponibil ca decapotabilă cu plafon textil – cotată la acea vreme la 3,998 dolari – sau cu un acoperiș rigid retractabil pentru 4,296 dolari. În 1963, Mercedes-Benz a înlocuit modelele modele – 190SL și 300SL – cu 230SL.

5. 540 K Special

Friedrich Geiger și-a imaginat elegantul Mercedes-Benz 540 K ca o modernizare a modelului 500 K, iar rezultatul final a fost prezentat pentru prima oară la Salonul Auto de la Paris din 1936. 540 K era unul dintre cele mai mari automobile la acea vreme și era disponibil ca o decapotabilă cu două locuri, ca un coupe cu patru locuri sau ca o limuzină cu șapte locuri cu dotări speciale, ca de exemplu portiere și geamuri blindate.

mercedes_top7_beautiful_mercedesblog_03

Motorul cu opt cilindri în linie dispunea de o cilindree mărită până la 5.401 cc și dezvolta 115 CP, transmiși către putea spate prin intermediul unei cutii manuale în patru trepte sau optional, în cinci trepte. În plus, motorul dispunea de un compresor mecanic Roots care putea fi activat fie manual pentru intervale scurte de timp, fie automat, când pedala de accelerație era călcată până la podea. În timpul acestei manevre, puterea creștea până la 180 CP, permițînd modelului 540 K să accelereze până la o viteză maximă de 170 km/h.

6. SSK

Roadster-ul Mercedes-Benz SSK a fost construit de către Mercedes-Benz între 1928 și 1932. SSK venea de la Super Sport Kurz (adică Super Sport Scurt, în germană) pentru că modelul era de fapt o versiune cu ampatament scurt derivată din modelul Mercedes-Benz S.

mercedes_top7_beautiful_mercedesblog_071

Ferdinand Porsche a conceput mașina pentru Mercedes-Benz, chiar înainte de a pleca, hotărât să pună bazele propriei sale companii. SSK folosea un monstruos motor supraalimentat de 7 litri cu 6 cilindri în linie, capabil să livreze 200-300 CP și un cuplu uriaș de peste 680 Nm, în condițiile în care vorbim de anii ’20. Mașina și-a construit o reputație după ce a fost condusă spre victorie în competiții celebre ca 500 Miles of Argentina din 1929, Grand Prix-ul Argentinei din 1931, cursa British Tourist Trophy din 1929 unde l-a avut ca pilot pe legendarul Rudolf Caracciola și cursa Mille Miglia din 1931.

7. SLS AMG

Dezvăluit la Salonul Auto de la Frankfurt din 2009, Mercedes-Benz SLS AMG a fost primul automobil Mercedes-Benz construit în totalitate de AMG. Grație portierelor sale în stil gull-wing, modelul este considerat ca fiind succesorul spiritual al clasicului Mercedes-Benz 300SL, dar de fapt, Mercedes-Benz l-a dezvoltat și construit ca succesor pentru McLaren SLR.

mercedes_top7_beautiful_mercedesblog_06

SLS vine de la Sport Leicht Super și așa cum o sugerează numele și înfățișarea, SLS AMG a fost produsul imaginației designerului Mark Fetherston care și l-a închipuit ca pe un 300SL modern.

Comentati?

Your email address will not be published.