Titanul – Brabus 850 6.0 Biturbo Cabrio bazat pe Mercedes-AMG S63
, / 416 0

Titanul – Brabus 850 6.0 Biturbo Cabrio bazat pe Mercedes-AMG S63

SHARE
Home AMG S 63 AMG Titanul – Brabus 850 6.0 Biturbo Cabrio bazat pe Mercedes-AMG S63

850 CP, un cuplu maxim de 1.450 Nm și o viteză maximă de 350 km/h. Atât a obținut Brabus de la un Mercedes-AMG S63 Cabrio. Sunt cifre previzibile, avînd în vedere reputația companiei de tuning. Decapotabila a primit ceva în plus din toate punctele de vedere posibile.

Un titan este pe urmele tale, cu o putere monstruoasă pe măsura imaginii sale impresionante. Bolidul dezvoltă atâta putere încât viteza sa maximă este mai mare decât a unei aeronave de dimensiuni medii, gata de decolare. Pentru a proteja transmisia automată cu 7 trepte, dar și sistemul de tracțiune integrală, tuner-ul i-a limitat cuplul maxim la 1,150 Nm.

Capacitatea standard a motorului V8 biturbo de 5,5 litri a fost crescută până la 5,912 cc, Brabus asigurînd unității propulsoare un arbore mai mare, a mărit alezajul cilindrilor și a montat pistoane și biele forjate. Turbocompresoarele standard au fost înlocuite de unele mai mari, în combinație cu un colector de evacuare și cu țevi din oțel inoxidabil.

Brabus 850 6.0 Biturbo Cabrio (9)Brabus 850 6.0 Biturbo Cabrio (9)

Cifrele menționate anterior atrag după ele și altele, mai impresionante, pentru că titanul Brabus 6.0 Biturbo Cabrio aleargă de la 0-100 km/h în doar 3,5 secunde, avînd nevoie de numai 9,4 secunde pentru a ajunge la 200 km/h. Viteza maximă a fost, așa cum ziceam, limitată electronic la 350 km/h.

Puterea sa este egalată numai de înfățișarea fioroasă. Colosul poartă jante de 21 de inchi Monoblock “Platinum Edition”, încălțate cu anvelope cu dimensiunile 255/35ZR21 în față și 295/30ZR21 în spate. Suspensia modificată coboară atuomobilul cu 15 mm. Brabus a adăugat numeroase elemente din fibră de carbon în bara din față și în cea din spate, dar și un eleron discret din același material.

Brabus 850 6.0 Biturbo Cabrio (6)

Interiorul tipic AMG a primit și el decorațiuni din fibră de carbon, praguri iluminate, pedale din aluminiu, dar și emblema tunerului în locuri vizibile.

Vitezometrul standard a fost înlocuit cu unul gradat până la 400 km/h, ca să-I aducă aminte șoferului ce bestie are de îmblânzit.

Comentati?

Your email address will not be published.