Supermașina virtuală: Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo
, / 565 0
Mercedes AMG Vision Gran Turismo

Supermașina virtuală: Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo

SHARE
Home Stiri auto Concepte auto Supermașina virtuală: Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo

Nu aveți prea des ocazia să vedeți un design conceput special pentru noul joc video PlayStation 3 Gran Turismo 6, dar când vi se ivește ocazia, trebuie să profitați de ea la maximum. Și exact acest lucru l-a făcut AMG Vision Gran Turismo.

În ciuda originilor virtuale și în ciuda scopului, Mercedes-Benz AMG Vision GT iese în evidență ca fiind un concept vizionar cu proporții extreme și cu o performanță și mai extremă.

Sub capota sa, rage un motor biturbo V8 AMG, care dezvoltă nu mai puțin de 585 CP și un cuplu maxim de 800 Nm. Grație structurii din aluminiu a caroseriei și componentelor din fibră de carbon, Mercedes-Benz Vision Gran Turismo duce acul cântarului la numai 1.385 kg.

Mai mult de atât, distribuția masei este stabilită la 46 la sută pe față și 54 la sută pe spate, pentru a contribui la o experiență de condus uluitoare, spun oficialii Mercedes-Benz.

Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo

Reprezentanții Mercedes-Benz argumentează că proporțiile mașinii sunt o caracteristică Mercedes și au fost reinterpretate pentru conceptul Gran Turismo. Capota lungă are o evoluție cursivă, prin intermediul unui ansamblu compact stil seră, spre spatele care ia forma unei picături de apă, care crește aerodinamica și care coboară ușor spre spate.

Ca fani Mercedes, suntem siguri că ați observat deja încă o caracteristică exclusivistă a prototipului Gran Turismo. Da, vorbim despre grila radiatorului, cu forma sa care aduce aminte de mașina legendară de curse 300 SL, care a obținut o victorie glorioasă în cea de-a treia ediție Carrera Panamericana din Mexic, în 1952 – una dintre cele mai dure curse de mare distanță din lume – în ciuda celebrului accident cu un vultur.

Interieur Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo

Cu un interior inteligent, bordul este un element care într-adevăr atrage atenția. Are forma a două uși gullwing, poziționate de o parte și de alta a coloanei de direcție.

Monitorul central are o poziție optimă în câmpul de vedere al șoferului: ia forma unei suprafețe de sticlă plutind chiar deasupra volanului de curse, care prezintă padele pentru schimbarea vitezelor, și oferă toată informația relevantă, cum ar fi viteza de rulare, turația motorului și temperatura operativă, în funcție de solicitări. Șoferul controlează diverse funcții cu ajutorul unor comutatoare culisante aflate în centrul bordului și într-o consolă aflată, ca într-un avion, deasupra capului.

Comentati?

Your email address will not be published.