Sport pentru familie și afaceri: Mercedes V-Class AMG Line
, / 816 0
Mercedes V-Class AMG Line

Sport pentru familie și afaceri: Mercedes V-Class AMG Line

SHARE
Home AMG Sport pentru familie și afaceri: Mercedes V-Class AMG Line

Începînd cu finele anului 2015, Mercedes V-Class este primul MPV Mercedes disponibil cu linia de echipare AMG Line.

Studiul Concept V-ision e’ prezentat la Salonul Auto de la Geneva în martie 2015 a oferit o perspectivă asupra noului pachet AMG Line și asupra noilor funcții de confort. Este prima dată când un MPV Mercedes este disponibil cu o linie de echipare AMG Line.

AMG Line pentru Mercedes V-Class include șorțuri față restilizate cu prize de aer proeminente și finisaje cromate, un șorț cu aspect de difuzor de aer în partea posterioară, praguri laterale speciale, jante din aliaj ușor AMG de 19 inch, un eleron adițional plus un sistem de frânare de 17 inch, etriere cu inscripția Mercedes-Benz și o suspensie sport mai fermă, coborâtă cu 15 mm.

Mercedes-Benz V 250 d ( W 447 ) AMG Line 2016

În același timp, pachetul AMG Line poate fi comandat cu suspensia opțională Agility Control cu reglaj variabil al amortizoarelor.

La interior, funcțiile AMG includ prize de aer argintii cromate, pedale sport din aluminiu cu aspect mat, finisaje din fibră de carbon și un plafon negru.

În același timp, nivelul ridicat de confort din Mercedes V-Class poate fi sporit cu noi dotări opționale cum ar fi acoperișul panoramic – cel mai mare din segmentul vanurilor de clasă medie având dimensiuni de 1,9 x 1,12 metri, o consolă centrală de mari dimensiuni cu zonă de răcire, suporturi cu încălzire pentru băuturi iliminate cu LED  și aer condiționat pentru locurile din spate.

Mercedes-Benz V 250 d ( W 447 ) AMG Line 2016

Aerul condiționat pentru locurile din spate este disponibil începînd cu luna septembrie, în timp ce acoperișul panoramic, consola centrală mare și suporturile pentru iPad pot fi comandate începînd cu finele anului acesta.

Noul V-Class a devenit o veritabilă poveste de succes. În primele șase luni ale anului 2015, vânzările au crescut cu 36% până la 15.200 de unități, în comparație cu cele 11.200 de vehicule vândute în aceeași perioadă a anului trecut. Aproape jumătate dintre cumpărători au optat pentru linia de echipare de top Avantgarde.

Comentati?

Your email address will not be published.