SPIONAJ: 100 de exemplare ale noului Mercedes E-Class surprinse pe cameră

,
1.29K 0

Mercedes E-Class 2017 a “pozat” din nou pentru vânătorul amator de mașini Walko, cel care a surprins din nou, pe cameră, viitorul sedan al celor de la Stuttgart. Iar camuflajul acoperă tot mai puțin, pe măsură ce viitoarea limuzină de clasă mare se apropie de debutul său programat pentru luna ianuarie.

Nu este prima dată când Walko demonstrează că ține pasul cu inginerii de la Mercedes și cu prototipurile pe care aceștia le conduc. Dar de această dată, a filmat peste 100 de exemplare Mercedes E-Class 2017, în diferite stadii de camuflare – de la desenele psihedelice la simple prelate din material textil.

Programat să fie disponibil în versiunea limuzină (martie 2016), Combi (septembrie 2016), Coupe (martie 2017) și Cabrio (septembrie 2017), noul E-Class va fi dezvoltat pe aceeași platformă modulară MRA ca și C-Class, însă cu un ampatament mai mare. O versiune de top Maybach cu ampatament și mai lung și cu dotări de lux este, de asemenea, în cărți.

Călcînd pe urmele celor de la BMW, gama de motorizare va fi populată cu o serie de agregate noi dezvoltate pe principiul modular, sub forma unor unități cu trei, patru și șase cilindri, construite pornind de la cilindrul unic de 0,5 litri. În consecință, Mercedes va reveni la rădăcinile L6 și va lansa o nouă familie de motoare twin-turbo de 3-litri cu șase cilindri în linie, purtînd numele de cod M256. Aceste motoare ar putea dezvolta până la 430 CP și ar putea fi disponibile încă de la început în combinație cu noua transmisie automată cu nouă trepte 9G-Tronic.

Motorul de bază cu 4 cilindri va fi preluat direct de la fratele mai mic, în timp ce noua generație de motoare diesel (OM654) va înlocui actuala gamă OM 651. O versiune Plug-In Hybrid va fi, de asemenea, produsă, puterea generată de motorul electric variind între 102 CP și 122 CP, în comparație cu puterea actuală care se încadrează între 82 și 116 CP.

Motorul biturbo V8 de 4,0 litri de la AMG va veni într-o formă ușor modificată, cu 421 CP, poziționîndu-se la vârful gamei, înlocuind practic unitatea de 4,7 litri cu 408 CP, care se regăsește în prezent pe modelele E500/E550 models. Versiunea AMG 63 va primi același motor ca și AMG GT, dar fără soluția ungerii sub presiune cu carter uscat și avînd la dispozție aproximativ 560 CP.

Premiera oficială este programtă pentru ediția de anul viitor a salonului auto de la Detroit sau a celui de la Geneva, noul Mercedes-Benz 2016 ajungînd în showroom-uri la începutul anului 2016.

Sursă: Walko on Youtube

Comentati?

Your email address will not be published.