Șeful Daimler Dieter Zetsche pune la cale o alianță cu Apple și Google
, / 486 0

Șeful Daimler Dieter Zetsche pune la cale o alianță cu Apple și Google

SHARE
Home Stiri auto Industrie Șeful Daimler Dieter Zetsche pune la cale o alianță cu Apple și Google

Președintele Daimler pune la cale o alianță cu Apple și Google. “Genuri diferite” de colaborare cu Apple și Google sunt posibile, a declarat Dieter Zetsche, citat de Autonews.

Conform acestor informații, șeful de la Daimler face această declarație în contextul modului autonom de condus și al maniei conexiunii între vehicule, o tendință a industriei care nu poate fi confruntată fără ajutorul și fără implicarea directă a giganților tehnologiei ca Apple și Google.

Informatica este acum cheia către dezvoltarea oricărui nou model de vehicul, în așa măsură încât viitoarea generație de mașini nu mai poate fi construită doar de producătorii auto.

“Multe lucruri au șanse să fie puse în practică. Google și Apple vor să ofere sistemul tehnologic pentru mașini și să-și aducă întregul ecosistem din cadrul Apple și Google în autovehicule. Acest pas poate fi interesant pentru ambele părți implicate”, explică Zetsche.

Evident, președintele Daimler este pe deplin conștient de faptul că nu poate oferi compania pe o tavă de argint monștrilor de la Apple și Google, pregătiți să înghită chiar și o companie uriașă cum este un producător auto german, ținînd cont de resursele financiare de peste 100 de miliarde de dolari fiecare.

Ambii giganți ai tehnologiei și-au demarat proiecte individuale avînd ca scop lansarea mașinilor complet autonome până la sfârșitul deceniului, Google făcînd pași solizi în această direcție cu un prototip complet functional care a intrat deja în faza de testare.

CEO-ul de la Daimler, Zetsche, a declarat hotărât că această companie nu se va degrada până la a juca rolul unui simplu producător auto pentru gigantii din Silicon Valley, singura soluție viabilă rămânînd un parteneriat teoretic cu magicienii tehnologiei, care le va permite celor de la Mercedes-Benz să-și folosească experiența digitală fără a fi în pericolul de a obține doar un rol secundar.

“Nu vrem să devenim simpli furnizori care nu mai au nicio satisfacție vis-à-vis de clienți și care doar furnizează echipament unor terți”, a concluzionat Zetsche.

Comentati?

Your email address will not be published.