Salonul Auto de la Los Angeles – Noile modele Mercedes-Benz merg la Hollywood

Los Angeles, California
,
1.58K 0

Presa iese din scenă și intră publicul! Salonul Auto de la Los Angeles debutează astăzi pentru ochii curioși ai spectatorilor, iar Mercedes-Benz se poate mândri în California cu cele mai recente modele ale companiei. Mercedes SL facelift și Mercedes GLS vor fi în centrul atenției la Hollywood.

Patru. Este numărul modelelor noi care au traversat Atlanticul pentru a cuceri America la Salonul Auto de la Los Angeles, care are loc în orașul în care oamenii cred că deja le-au văzut pe toate. Dar oare așa este?

Mercedes-Benz GLS

Modernizat în cele mai mici detalii, GLS se laudă și cu un nou sistem multimedia, care include un display color de 8 inchi și un touchpad cu control intuitiv. Cea mai recentă versiune a sistemului COMAND Online include conexiune la internet și serviciile standard (apel de urgență eCall, Accident Recovery, asistență în cazul unei defecțiuni și servicii de revizie).

Salonul Auto de la Los AngelesDYNAMIC SELECT vine acum cu până la șase moduri de transmisie: Comfort, Slippery, Sport, Individual și Off-Road, pachetul opțional Off-Road Engineering aducînd încă unul, și anume modul Off-Road+. Acesta asigură funcții extra pentru suspensia AIRMATIC, cu o gardă la sol de până la 306 milimetri și o adâncime de vad de 600 de milimetri. Sistemul de stabilizare activă ACTIVE CURVE utilizează bare anti-ruliu atât pe puntea din față, cât și pe cea din spate, reducînd unghiul de ruliu în timpul virajelor.

Patru versiuni de motorizare sunt disponibile pentru GLS 2017. Modelul de bază GLS 350 d 4Matic este propulsat de un motor turbodiesel V6 de 3,0 litri, capabil să dezvolte 258 CP și 620 Nm. Motorul pe benzină, un V6 biturbo de 3,0 litri de la GLS 450 4Matic garantează 362 CP. Cât despre GLS 500 4Matic, motoru său V8 de 4,7 litri este cotat la o putere uluitoare de 455 CP și 700 Nm. Asta înseamnă cu 20 CP mai mult ca înainte. Motorul V6 biturbo cu injecție directă, este folosit pentru GLS 400 4MATIC. Acest motor produce o puere de 245 kW (333 CP) și un cuplu de 480 Nm la 1600 rpm.

Mercedes-Benz SL facelift

Actualul SL, nume de cod R231, a fost lansat în 2012, iar Mercedes i-a aplicat un facelift chiar la mijlocul ciclului de viață.

Salonul Auto de la Los AngelesDecapotabila Mercedes vine cu o grilă frontală de tip diamant, secționată de o singură lamelă, cu o configurație foarte foarte asemănătoare cu cea a deja familiarului Mercedes-AMG GT. SL păstrează însă elemente tipice familiei cabrio SL, cum ar fi ecartamentul amplu și prizele mari de aer din partea frontală.

Nu numai că noua mașină arată mai dinamică, dar vine și cu motoare mai puternice. SL 400 facelift primește unitatea mai puternică V6 biturbo de 3 litri ce dezvoltă acum 367 CP şi 500 Nm, ceea ce se traduce printr-o creștere de 35 CP, respectiv 20 Nm. SL 500 păstrează motorul V8 twin-turbo de 4,7 litri cu 455 CP și 700 Nm. Ambele versiuni vor fi disponibile în tandem cu noua transmisie automată cu nouă trepte 9G-Tronic.

La vârful gamei regăsim cele două versiuni AMG, SL 63 și 65. Dacă Mercedes a optat pentru același V8 biturbo de 5,5 litri ca și înainte, cu 537 CP și 800 Nm sau 585 CP și 900 Nm pentru SL 63 și SL 63 S, SL 65 AMG este şi el încă propulsat de acelaşi senzațional V12 biturbo de 6 litri creditat cu 630 CP și 1000 Nm.

Mercedes-Benz C-Class Coupe & Mercedes-AMG C-Class Coupe

Lansat la salonul auto de la Frankfurt, C-Class Coupe primește detalii distincte, cum ar fi portierele alungite fără rame, linia mediană înaltă, un montat central fix și o linie abruptă a acoperișului. Și ultimul, dar nu cel din urmă, coeficientul aerodinamic de 0,26 este cel mai bun din clasa sa.

Salonul Auto de la Los AngelesNoul Mercedes C-Class Coupe este dotat standard cu suspensie de oțel. Două versiuni de suspensie cu sistem selectiv de amortizare sunt disponibile, fiecare fiind cu 15 mm mai joase.

Este disponbilă o gamă de șase motoare, toate cu patru cilindri, turbo şi cu injecție directă: patru pe benzină și două diesel.

Gama pe benzină începe cu C 180 (1,6 litri/156 CP), urmat de trei motoare de 2 litri: C 200 (2 litri/184 CP), C 250 (2 litri, 211 CP) și C 300 (2 litri, 245 CP).

Gama diesel este alcătuită din motorul de 2,2 litri cu 4 cilindri și 170 CP (C 220 d) sau 204 CP (C 250 d), care beneficiază de tehnologia eco SCR (Selective Catalytic Reduction).

 

Mercedes-Benz S-Class Cabriolet

Noul Mercedes-Benz S-Class Cabriolet este primul Mercedes decapotabil de lux cu patru locuri din 1971 încoace.

Noul cabriolet construit la Stuttgart va fi oferit în două versiuni de motorizare, preluate de la S-Class Coupe: cu motorul V8 biturbo de 4,7 litri, 455 CP și 700 Nm la S 500 Cabrio și cu motorul V8 biturbo de 5,5 litri cu 585 CP și 900 Nm la S 63 4Matic Cabrio.

Salonul Auto de la Los AngelesMercedes susține că S-Class Cabrio este cea mai confortabilă și cea mai silențioasă decapotabilă. Stratul izolator al acoperișului din textil, conceptul etanșat al portierelor și geamurile duble, alături de cel mai mic coeficient de rezistență la înaintare pentru acest segment, în valoare de 0,29, sunt elemente cruciale pentru zgomotul redus la interior.

Acoperișul textil poate fi deschis și închis dintr-un comutator aflat în consola centrală în aproximativ 20 de secunde. Operațiunea este posibilă chiar și când mașina se află în mișcare la viteze de până la 60 km/h.

Iată cele mai importante apariții Mercedes-Benz de la Los Angeles:

Comentati?

Your email address will not be published.