Pur și simplu, cel mai bun. Test cu Mercedes S-Class Cabrio într-un oraș somptuos, Nisa
, / 420 0

Pur și simplu, cel mai bun. Test cu Mercedes S-Class Cabrio într-un oraș somptuos, Nisa

SHARE
Home Mercedes-Benz S-Class Pur și simplu, cel mai bun. Test cu Mercedes S-Class Cabrio într-un oraș somptuos, Nisa

La distanță de 45 de ani, Mercedes construiește încă o decapotabilă S-Class de top, cu patru locuri: Mercedes S-Class Cabrio. Pentru a menține ritmul în permanenta sa cursă după perfecțiune, Mercedes poziționează automobilul de lux la bătaie cu cei mai tari rivali: Bentley și Rolls-Royce. Primul test cu S 500 cu 455 CP, grație Auto motor und sport.

În vârful gamei actuale de decapotabile de la Mercedes, revine o mașină la care nici măcar unul dintre fani nu a îndrăznit să viseze. Dar deși prețul de pornire al noului S-Class Cabrio în versiune S 500 este cu 15.351 euro mai mare decât al versiunii Coupe (cel puțin 139.052 de euro), acesta este aproape un chilipir.

Pentru un exemplar foarte bine întreținut din gama anterioară, 280 SE 3.5 (din 1969 până în 1971), prețurile urcă adeseori peste 200.000 de euro, în timp ce noul model are evident, mai mult de oferit din punct de vedere al rafinamentul tehnic care îl depășește pe cel al părintelui său retro.

În sfârșit, îndepărtîndu-se de progresul firesc al ultimelor cinci decenii, noul S-Class Cabrio pare să fie cea mai luxoasă și mai confortabilă decapotabilă din lume. Pentru a închide acoperișul cu izolație acustică (până la 50 km/h), ați avea nevoie de numai 20 de secunde și, imediat, pasagerii sunt protejați ca într-o capsulă. Atunci când acoperișul este deschis, un spoiler extensibil deasupra parbrizului, alături de deflectorul de vânt automat amplasat după scaunele din spate reduc simțitor turbulențele. Dar stați, asta nu e tot. Pachetul suplimentar de confort termic care include cotiere și volan încălzite, în timp ce funcția pentru încălzirea zonei gâtului asigură confort la nivel superior.

Mercedes-S500-Convertible-12

Suspensie pneumatică și confort suprem

Confortul la rulare asigurat de noua decapotabilă reprezintă apogeul, din punct de vedere tehnic – răspunsul extraordinar al suspensiei pneumatice adaptive pe jantele opționale de 20 de inchi, care rulează armonios, este discret competată de scaunele cu funcție de masaj și de sprijin lateral activ.

Doar în modul Sport, suspensia Airmatic devine oarecum lenesă, în timp ce spațiul pentru picioare și volumul portbagajului (închis 350, deschis 250 litri) ar putea fi un pic mai generoase, avînd în vedere lungimea mare de 5,03 metri a decapotabilei. Dar, în ciuda dimensiunilor exterioare generoase și a masei de 2,1 de tone, sistemul Direct Steer face ca manevrabilitatea să fie agilă și precisă.

Mercedes-S500-Convertible-9

În consecință, S 500 Cabrio se poate lăuda cu propulsia sa extraordinară: un motor V8 biturbo enorm, de 4,7 litri, cu 455 CP și 700 Nm, care realizează o conexiune extrem de relaxantă și de exactă cu noua transmisie automată cu nouă trepte. Dacă îl forțezi să-și arate adevăratul potential, motorul va trâmbița hotărât (dar senzațional de delicios) din cele două țevi de evacuare, aruncînd pasagerii îmbrățiașați confortabil de scaunele reglabile din piele în doar 4,6 secunde de la zero la 100 km/h. Este promisiunea făcută de lista de date tehnice și nici nu prea avem motive să ne îndoim.

Mercedes-S500-Convertible-2

Dacă transmisia pare, ocazional, prea relaxată din fire (dacă e lăsată pe modul Auto), șoferul poate să facă ce vrea cu ajutorul padelelor amplasate comod pe coloana de direcție. Nu există alternativă – cu excepția modelelor AMG S 63 4Matic (V8, 585 CP, 900 Nm) și S 65 (V12, 630 CP, 1,000 Nm), în combinațe cu o transmisie automată cu șapte trepte, Speedshit, care schimbă deosebit de rapid. Niciun efort! În cele din urmă, S 500 este un ciocan cu abur îmbrăcat în catifea și senzația de confort atotcuprinzător poate fi intensificate simțitor în modul Sport+, doar cu doza potrivită de trăsnete și dramatism. Doar dacă liniștea și calmul sunt prea perfecte pentru dispoziția respectivă.

Sursă: Auto motor und sport

Comentati?

Your email address will not be published.