Primul test Mercedes GLC 350 e realizat de auto motor und sport
, / 874 0

Primul test Mercedes GLC 350 e realizat de auto motor und sport

SHARE
Home Mercedes-Benz GLC-Class Primul test Mercedes GLC 350 e realizat de auto motor und sport

Auto Motor und Sport a testat cel mai recent model Plug-In de la Mercedes: noul Mercedes GLC 350 e. Un motor electric de 115 CP oferă sprijin micului turbo cu patru cilindri.

Pedala de accelerație “tactilă” este o inovație ecologică. În modul E, motorul pe combustie nu pornește dacă accelerația nu este apăsată dincolo de un punct de presiune bine definit. Această funcție permite o rulare complet electrică pe o durată cât mai îndelungată.

Mercedes-GLC-350-e-review-6

Cu bateria încărcată la maximum, Mercedes GLC 350 e atinge o autonomie electrică de 21 km, mai puțin ca cei 33 km promiși în mapa de presă. În modul Hybrid, cifrele de consum arată 4,8 l/100 km și 15 kWh. Dar atunci când energia bateriei este consumată, consumul de combustibil crește la cel puțin 7,7 km/h100 km. Nu este o cifră rea, dar GLC 250d este, în mod evident, mai economic, cu un consum de 5,7 l/100 km.

Pe de altă parte, propulsia hibridă oferă un comportament dinamic excelent, cu o accelerare pe măsură. La kickdown, GLE 350 e, cu o greutate de 2,1 tone, sprintează de la 0 la 100 km/h în doar 6 secunde.

Ca și în cazul Mercedes-ului S 500 e, bateria este amplasată în spatele banchetei, sub portbagaj, iar această poziționare reduce volumul portbagajului cu 200 de litri.

Mercedes-GLC-350-e-review-9

Acesta reprezintă unul dintre puținele dezavantaje, pentru că Mercedes GLC 350 e oferă un confort excelent la rulare, o asamblare de înaltă calitate și o izolare fonică extraordinară. Motorul pe combustie de patru cilindri nu își face niciodată simțită prezența, nici chiar la accelerație puternică.

Vânzările vor debuta în primăvara anului 2016. Mercedes GLC 350 e este cel de-al patrulea model Plug-In Hybrid de la Mercedes după Mercedes S 500 e, Mercedes GLE 500 e și Mercedes C350 e.

Încă alte șase modele Plug-In vor urma în următorii 2 ani, iar următorul va fi o versiune bazată pe noul E-Class.

Cititorii noștri care înțeleg limba germană, pot citi aici articolul integral.

 

 

Comentati?

Your email address will not be published.