PRIMUL TEST Mercedes E-Class T-Modell condus în versiunea E 220 d
, / 314 0

PRIMUL TEST Mercedes E-Class T-Modell condus în versiunea E 220 d

SHARE
Home Mercedes-Benz E-Class PRIMUL TEST Mercedes E-Class T-Modell condus în versiunea E 220 d

PRIMUL TEST cu noul Mercedes E-Class T-Modell 2017 realizat de Auto Motor und Sport. Ajuns la cea de-a șaptea generație, E-Class T-Modell onorează o lungă și ilustră dinastie de break-uri premium elegante, începând cu clasicul W123 din 1977.

Design-ul este acum inspirat de mai micul C-Class T-Modell. Personalitatea unică este asigurată de stopurile angulare și de o linie a acoperișului mai abruptă. În partea din față, design-ul corespunde limuzinei  tradiționale E-Class, nici urmă de modificări revoluționare aici.

“Oh, un Mercedes din nordul Germaniei”, spune un trecător care vrea să pară cunoscător. Se pare însă, că nu știe că E-Class T-Modell nu se mai construiește la Bremen-Sebaldsbrück, ci în Sindelfingen – în ultimele două decenii.

mercedes-e-class-t-modell-2

Evident, tipul știe că E-Class Estate de la Mercedes are o tradiție de aproape 40 de ani – primul T-Modell Seria W123 și-a făcut debutul în 1977. Acum, spațiul rezervat bagajelor a intrat un pic la apă. Dar la o capacitate maximă de 1.820 litri (670 litri standard) este încă neegalat în clasa sa, pentru că nici A6 Avant și BMW Seria 5 Touring nu pot ține pasul. Doar Skoda Superb egalează practic Mercedes-ul la acest capitol. Dar Skoda nu este o mașină premium…

În plus, la break-ul Mercedes E-Class, doar masa bagajelor este pe măsura inegalabilului portbagaj: până la 745 kg, grație suspensiei pneumatice standard de pe puntea spate. Ceva ce multe break-urile premium nu oferă nici măcar opțional.

mercedes-e-class-t-modell-4

Mercedes-ul este o mașină de familie practică și bine configurată: unghiul reglabil al spătarului și spătarul rabatabil 40/20/40, plus deblocarea electrică a spătarului banchetei îi dă break-ului un avantaj important asupra rivalilor, la capitolul modularitate.

mercedes-e-class-t-modell-6

Noul motor diesel suficient de agil

Plecăm, așadar, la drum cu noul E 220 d, primul dintr-o nouă generație de motoare diesel Mercedes. Unitatea cu nume de cod OM654 și-a făcut debutul în acest an pe limuzina E-Class, cu o masă redusă și o eficiență care fac din E 220 d o mașină specială. În această versiune, Mercedes E-Class T-Modell s-a dovedit manierat, calm și silențios la rulare. Și chiar inspirat, în colaborare cu noua transmisie automată cu nouă trepte.

mercedes-e-class-t-modell-8

În momentul lansării, transmisia 9G-Tronic este dotare standard pentru toate versiunile de motorizare la break-ul Mercedes. Dorința de a avea o propulsie mai puternică lipsește: cu 194 CP, E 220 d este tocmai potrivit. Motorul este eficient și rapid pe autostradă. Senzația la volan nu diferă de cea oferită de limuzină, suspensia penumatică este discretă, direcția este surprizător de comunicativă.

Ergonomia corespunde cu aceea oferită de limuzină, interiorul este curat configurat și elegant, dar nu toate funcțiile sunt intuitive, mai ales când șoferul este hipnotizat de superbele ecrane TFT de 12,3 inchi care decorează bordul.

mercedes-e-class-t-modell-13

Prețul pornește de la 50.486 de euro în Germania (48.665 pentru cel mai ieftin model pe benzină, E 200). Costurile pentru modelele propulsate de motoare mai puternice nu au fost încă făcute publice.

Sursă: Auto-motor-und-sport.de

Comentati?

Your email address will not be published.