Primul test Mercedes-Benz G500 4×4². Citiți verdictul Autocar
, / 1740 0

Primul test Mercedes-Benz G500 4×4². Citiți verdictul Autocar

SHARE
Home AMG G 63 AMG Primul test Mercedes-Benz G500 4×4². Citiți verdictul Autocar

Dezvelit cu mai puțin de 48 de ore în urmă, Mercedes-Benz G500 4×4² a fost deja testat de britanicii de la Autocar, care, aparent, s-au îndrăgostit de atotputernicul Mercedes.

Nu există prea multe aspecte în comun cu G500. Șasiul modelului G500 4×4² este mai degrabă o reminescență a celui folosit de fratele său mai mare 6×6, de la care a moștenit complexa geometrie a punților. Un set de punți portale configurate special în care tubul transversal este poziționat deasupra centrului axului roții oferă o gardă la sol uriașă de 450 mm. Noile suspensii beneficiază, de asemenea, de controlul reglabil al amortizării, care se poate seta în două moduri: comfort și sport.

Drept rezultat, unghiurile de atac și de degajare au fost mărite de la 36 si 27 de grade la 52, respectiv 54 de grade, în timp ce adâncimea vadurilor ce pot fi traverste de monstrul 4×4 a crescut de la 600 la 1000 mm.

merc-g500-4x4-8

Versiunea standard a motorului bi-turbo V8 pe benzină, de 4 litri de la Mercedes, cu injecție și patru valve per cilindru, iși face prima apariție publică alături de noul G500 4×4². Acesta oferă o notă sportivă remarcabilă, cu o adevărată explozie de sunet prin cele patru țevi de eșapament laterale cromate. Mârâitul inițial este totusi înlocuit de o coloană sonoră mai liniștită la viteze de autostradă.

Cum se conduce? Performanțele sunt surprinzător de bune pentru un automobil atât de mare, care inclina acul cântarului spre puțin sub trei tone. Noul Mercedes-Benz se simte solid în off-road și dă mereu senzația că are rezerve mari de putere disponibile în cazul în care ai avea nevoie de ele, totul grație rezervelor mari de cuplu și a rapdității cutiei automate în șapte trepte. Direcția hidraulică, oferă un feedback plăcut, consistent.

merc-g500-4x4-4

Mercedes-Benz sugerează că, pornind de pe loc, noul G500 4×4² atinge bariera 100 km/h în 6.2 secunde si o viteză maximă de 130mph (210 km/h), în combinație cu pachetul optional cu jante și pneuri de 22 de inchi și 100mph (160 km/h) cu pachetul opțional cu pneuri de off-road. Iar nemții au dreptate. Monstrul atotputernic se arată surprinzător de agil pentru ceva atât de înalt și îți permite să abordezi o succesiune de curbe rapide cu mult mai multă încredere decât ai face-o la bordul modelului mai mare G63 AMG 6×6.

Totuși, off-road-ul este locul în care excelează noul Mercedes-Benz și tot acolo dă senzația că este invincibil. Cu o gardă la sol de neegalat, cu o articulare a roților cu adevărat uluitoare și o varietate de combinații de diferențiale autoblocante care oferă o tracțiune de vis atunci când condițiile de drum devin cu adevărat grele, înaintarea îți este rar întreruptă.

merc-g500-4x4-7

Și atunci, care este verdictul? Britanicii sunt de părere că noul Mercedes-Benz G500 4×4² este, pur și simplu, cel mai bun vehicul off-road al momentului. Un automobil capabil să meargă oriunde, care, prin comparație, face versiunea standard G500 să pară absolut banală.

Soursă: Autocar

Comentati?

Your email address will not be published.