PRIMA FOTOGRAFIE. Noul BMW Seria 7 a fost dezvăluit
, / 465 0

PRIMA FOTOGRAFIE. Noul BMW Seria 7 a fost dezvăluit

SHARE
Home Proiecte secrete PRIMA FOTOGRAFIE. Noul BMW Seria 7 a fost dezvăluit

Noul BMW Seria 7 a fost dezvăluit. Blogul pasionaților de BMW bimmertoday.de a dezvăluit design-ul final al viitorului rival bavarez al Clasei S.

Noul Seria 7 (nume de cod G11) va fi unul dintre cele mai avansate și mai importante modele lansate vreodată de BMW. Noua limuzină va folosi o combinație de aluminiu, oțel ultrarezistent și CFRP (fibra de carbon ranforsată cu plastic) – pentru celula de siguranță a pasagerilor și pentru elementele structurale (precum montanţii B). În consecință, masa la gol va fi redusă cu până la 130 kilograme, în funcție de versiune.

Cunoscută în interiorul companiei sub numele de cod OKL sau Oberklasse – termenul german pentru „clasa de lux”, noua platformă care va sta la baza noii limuzine a fost concepută pentru a susținea toate modelele BMW care folosesc un motor montat longitudinal. Acest lucru se aplică și viitoarelor modele Seria 5 și Seria 6.

În premieră, BMW Seria 7 va dispune de suspensie pneumatică standard, cu funcție de reglare automată a gărzii la sol, pentru ambele punți, indiferent de versiunea de motorizare. Tot standard, noul Seria 7 primește Dynamic Damper Control (control dinamic al amortizoarelor), în timp ce sistemul Integral Active Steering (direcţie adaptivă, cu patru roţi directoare) şi cea mai nouă versiune de stabilizare activă a ruliului Dynamic Drive, ce utilizează bare stabilizatoare active cu acționare electromecanică pentru a reduce ruliul în virajele abordate dinamic, sunt incluse pe lista de opțiuni.

O altă premieră este implementarea primului touchscreen (Touch Display) din istoria BMW, pe lângă folosirea controlerului consacrat, șoferul având la dispoziție și varianta atingerii suprafeței tactile pentru operarea sistemului iDrive și selectarea meniurilor și funcțiilor acestuia.

Alături de viitoarea generație BMW Seria 7 debutează și noua familie de motorizări bazată pe filozofia „cilindrului unic” de 500 cmc. Gama cu şase cilindri în linie va fi secondată de unități cu opt și doisprezece cilindri, dar și de o variantă hibridă de tip plug-in, disponibilă chiar de la debut.

CITIȚI AICI ANALIZA COMPLETĂ FĂCUTĂ DE NOI SERIEI 7

Sursă foto: BimmerToday.de

Comentati?

Your email address will not be published.