Anul mașinilor de vis – Mercedes-Benz readuce bucuria de a conduce
, / 404 0

Anul mașinilor de vis – Mercedes-Benz readuce bucuria de a conduce

SHARE
Home Mercedes-Benz C-Class Anul mașinilor de vis – Mercedes-Benz readuce bucuria de a conduce

2016 este anul mașinilor de vis: modele noi roadster și decapotabile fac din anul acesta un vis împlinit. Patru asemenea mașini de vis au ajuns deja pe șoselele din lumea întreagă: SLC și SLC, alături de C-Class și S-Class Cabriolet. Mercedes-Benz readuce bucuria de a conduce cu ajutorul unei campanii promoționale.

Campania este dezvoltată în jurul noului Mercedes C-Class Cabriolet, acesta jucînd rolul principal și în reclama TV. Imagini neconvenționale scot în evidență sentimentul libertății pe care îl poate avea cel aflat la volanul unei decapotabil.

Intriga îi teleportează pe telespectatori în copilăria unui puști roșcat, care visează frumos până în momentul în care acesta conduce propriul său C-Class Cabriolet, redescoperind senzația de libertate pe care o avea când era copil. Atunci când șoferul este mai conștient ca niciodată de ceea ce îl înconjoară, de lumină, de aer și de natură, decapotabila îi aduce în fața ochilor o nouă lume, cu priveliști spectaculoase. Adultul de la volan evadează din cotidian, privind în jur pentru a surprinde senzațiile care i se oferă. Reclama va fi difuzată în lumea întreagă pe canelele digitale, dar și la posturile TV de mare audiență.

Mercedes-Benz anul masinilor de vis

“Am găsit o legătură între modelele noastre roadster și cabriolet și conceptul pe care îl reprezintă: este un concept al spontaneității, al bucuriei și al libertății – atât pe șosele, cât și în viață”, susține Dr Jens Thiemer, șeful departamentului de Marketing al diviziei de Autoturisme de la Mercedes-Benz. “Noi redăm o poveste impresionantă, care are la bază realitatea și care lucrează cu imagini emoționale, distribuind astfel fiecare vehicul într-un décor inspirațional.”

Și vorbind despre decoruri care inspiră atunci când vine vorba de experiențe în aer liber, campaniile publicitare pentru print arată mașinile acoperite de Frunze ruginii, sub cerul albastru. Această campanie a debutat pe 30 iunie și se va regăsi în paginile revistelor, ale publicațiilor de nișă, dar și ale ziarelor naționale.

Comentati?

Your email address will not be published.