Planuri de viitor detaliate: fiecare Mercedes nou, până în 2019
, / 923 0

Planuri de viitor detaliate: fiecare Mercedes nou, până în 2019

SHARE
Home Stiri auto Modele noi Planuri de viitor detaliate: fiecare Mercedes nou, până în 2019

Mercedes a luat-o pe drumul spre succes și are o viteză mai mare ca niciodată, dar la multe capitole, nemții trebuie să țină pasul cu tendințele din industrie. Toate urmează să se schimbe odată cu apariția noului E-Class. Iată CALENDARUL COMPLET AL LANSĂRILOR via Auto-motor-und-sport.de.

Individualizare mai puternică. Dar ce înseamnă acest lucru pentru client? Acesta va avea posibilitatea să intre în legătură directă cu fabrica, urmărind live construirea propriei mașini și chiar să-și modifice comanda cu puțin timp înainte de debutul producției, dacă asta dorește. Individualitatea este unul dintre cuvintele magice ale viitorului. De exemplu, viitorul E-Class (premieră la Salonul Auto de la Detroit, lansare în primăvara lui 2016) va fi disponibil pentru personalizare prin intermediul configuratorului de comandă Lifestyle.

Clientul trebuie doar să delimiteze intervalul de preț și să dea câteva detalii despre stilul său de viață, în timp ce navighează printre ilustrațiile frumoase cu facilități de locuințe, călătorii și sporturi și își selectează preferințele – iar configuratorul îi sugerează modelul potrivit gusturilor sale.

mercedes-2019-3

Care E-Class? Poate versiunea limuzină sau poate break-ul E-Class, ambele sunt așteptate să ajungă în showroom-uri în toamna aului viitor. Dacă nu aveți nevoie de spațiu pentru copii și pentru bagaje, atunci și versiunea coupé sau cabrio poate fi atractivă, aceasta făcîndu-și apariția în 2017. Ce au în comun toate noile modele este o cură drastică de slăbire. Aproximativ 100 de kilograme vor fi tăiate din masa la gol. Următoarea generație E-Class va fi disponibilă și în versiune plug-in hybrid 350 e (290 CP) încă de la startul vânzărilor, aceasta avînd o autonomie electrică de până la 50 de kilometri (în prezent, aproximativ 30 de kilometri pentru C-Class).

Conducere autonomă parțială. Adevărata revoluție se ascunde nu în uzină, ci pe șosea. Noua suspensie pneumatică și trei camere vor fi opțiunile care trebuie selectate dacă vă doriți un confort sporit. Dar mașinile vor oferi și o nouă experiență de condus, influențată de noile sisteme de asistență, care vă vor aduce mai aproape de programul Mercedes de condus autonom. “Semi-autonom”, spun ei, este noua cale de urmat.

mercedes-2019-4Ce înseamnă acest lucru? Atunci când controlul automat al vitezei de croazieră este activat, E-Class poate nu numai să mențină viteza față de vehiculul aflat în față, ci și să-l urmeze la viteze de până la 200 km / h, fără nicio intervenție a șoferului. În combinație cu sistemul Comand Online, detectează vitezele limită, astfel încât mașina poate să frâneze sau să accelereze în funcție de comanda primită chiar de la sistem. Dacă acest lucru se potrivește stilului tău de viață, ține minte acest nume: “Intelligent Drive Next Level”. Da, este o dotare opțională.

Dar stați, mai este ceva. Grație posibilității sale de a oferi conexiune wireless integrată, în viitor, E-Class poate intra în legătură cu alte vehicule, chiar și cu cele care se aproprie din sens opus și astfel, la nevoie, poate recunoaște o situație riscantă. Apoi șoferul va fi avertizat, iar mașina chiar va frâna singură. De ținut minte: comunicație Car-to-X.

Evident, o aplicație pentru smartphone nu putea fi omisă. Aceasta permite mașinii să se parcheze singură, fără să fie nevoie de prezența șoferului la volan. Acesta poate coborî mai devreme când e vorba de locuri de parcare înguste și doar să comande operațiunea prin intermediul propriului telefon. Numele acestei opțiuni: Remote Park Pilot.

mercedes-2019-1

Dar cum rămâne cu gama de putere a motoarelor? De la 150 CP pentru modelele de bază cu patru cilindri și până la 600 CP pentru versiunea AMG, cu motor V8 biturbo de 4 litri. Începînd cu 2017, noua generație de motoare cu șase cilindri în linie va înlocui actuala familie V6 – atât în versiune pe benzină, cât și diesel. Motorul diesel cu patru cilindri OM651 va beneficia de un urmaș.

Dar, înainte de a ne bucura de premiera Clasei E, Mercedes a sărbătorit recent, în noiembrie, dezvăluirea modelului SL facelift la Salonul Auto de la Los Angeles. Partea frontală a suferit modificări semnificative. Habitaclul rămâne, în mare parte, neschimbat, iar motoarele V8 au fost revizuite.

mercedes-benz-glc-review-43

Ce lipsește este modelul care îi va da o replică viitorului SUV electric Audi Q6, care ne aduce mai aproape de un vehicul electric Mercedes, programat să-și facă apariția în 2018, cu o autonomie electrică de aproximativ 500 de kilometri. În ceea ce privește conceptul caroseriei, Mercedes s-a zbătut multă vreme și a exclus, în cele din urmă, varianta unei limuzine bazate pe E-Class. Cel mai probabil candidat este un GLC, care, dacă va fi transformat într-un vehicul electric, va fi cea mai potrivită replică pentru Q6 de la Audi. Și aceasta nu este singura surpriză, pentru că Mercedes pune la cale și un vehicul derivat din GLC care va avea propulsie bazată pe hidrogen, programat să devină primul Mercedes de serie mare pe pilă de combustie, începînd cu 2019.

Resetarea design-ului Mercedes

Limbajul de design al celor de la Mercedes este unul dintre cele mai iubite de către publicul țintă. Chiar și așa, nemții sunt hotărâți să meargă mai departe într-un ritm mai alert și să-și modifice stilul iar și iar. Conceptul IAA este cel mai bun indiciu în privința modului în care ar putea arăta aceste viitoare Mercedes-uri.

mercedes-2019-5

Cele mai mari modificări aplicate interiorului par să fie cele două touchpad-uri de pe volan, care vor controla cele mai multe dintre funcții, fără a fi nevoie ca șoferul să ia mâinile de pe acesta. Așadar, touchpad-ul din dreapta controlează sistemul multimedia, în timp ce unitatea din stânga are grijă de sistemele de asistență și de funcțiile generale ale mașinii. Spre deosebire de clienții S-Class, cei ai Clasei E au posibilitatea de a alege între un panou de bord complet digital sau unul clasic, cu afișaj analog. La dreapta, se află monitorul de 12,3 inchi, care nu este conceput ca un ecran cu tehnologie touch, ci este controlat de Mercedes ca întotdeauna, prin intermediul unui buton care poate fi rotit sau apăsat.

mercedes-2019-7

Conceptul Vision Tokyo ca un Transformer urban. O parte importantă a strategiei Mercedes duce clientul cu un pas mai aproape de stilul autonom de condus. F 015 este urmat de viitoarea viziune, prezentată la Salonul Auto de la Tokyo: cu o lungime de 4,80 metri, acest concept (pe jante de 26 de inchi) nu numai că poate rula independent prin metropole, dar ofere și o “zonă de relaxare” la interior. Grație unor algoritmi speciali, mașina ajunge să-i cunoască pe pasageri, putînd astfel să vină mai rapid în întâmpinarea cerințelor și obiceiurilor acestora. Propulsie: hibrid electric cu hidrogen.

Calendarul lansărilor, pe scurt

După ce S-Class Cabrio a fost deja lansat, după ce SL facelift și GLS și-au făcut și ele apariția pe piață, este momentul să ne îndreptăm atenția spre alte modele noi din portofoliul Mercedes. În luna aprilie a anului viitor, SLK-ul revizuit își va face debutul sub noua denumire de SLC. În cel de-al doilea sfert al lui 2017, AMG GT Roadster va vedea lumina zilei. În toamna lui 2017, S-Class primește un facelift. Viitorul B-Class (sfârșitul lui 2017) va face tranziția la noua structură MFA, suferind schimbări minore în ceea ce privește dimensiunile.

mercedes-2019-8

În 2018, este momentul pentru ca un SUV practic, poziționat între GLC și aerodinamicul GLA, să-și facă apariția. Mercedes GLB va veni cu tracțiune față, va avea aproape 4,60 metri în lungime și un design pătrățos – perfect pentru o grămadă de spațiu rezervat bagajelor.

mercedes-2019-9

Și A-Class va fi revizuit în 2018. Mai puține colțuri și margini, un ampatament puțin mai lung și motoare noi. Un model cu totul nou este A-Class Cabriolet: modelul cu patru locuri și acoperiș textil nu a primit însă undă verde deocamdată. Un A-Class GT are șanse mai mari, un atlet compact interesant, ca înlocuitor pentru SLK – atât varianta cu acoperiș fix, cât și cea decapotabilă fiind plauzibile.

mercedes-2019-12

Mercedes vrea să continue povestea de succes cu noi versiuni entry-level. Începând cu noul Mercedes CLA (2019): noua platformă permite un ampatament mai lung și așadar, dimensiuni mai bune. Cu cel puțin 50 de kilograme mai ușor.

mercedes-2019-13

Începînd cu 2018, C-Class primește un facelift. La mijlocul anului 2018, e momentul să ne îndreptăm atenția spre S-Class coupe și spre decapotabilă, ambele programate să fie revizuite. Tot în 2018, apare și noul CLS, dar fără a mai avea în gamă o versiune shooting brake.

Sursă foto: Auto-motor-und-sport.de

Comentati?

Your email address will not be published.