Noul Mercedes E-Class 2016 surprins din nou pe cameră

,
1.59K 0

Noul Mercedes E-Class 2016 a fost din nou surprins pe cameră. Vânătorul amator de mașini Walko a surprins viitoarea limuzină de la Mercedes chiar pe străzile orașului de reședință al celor de la Daimler, Stuttgart.

Prototipul roșu filmat de către Walko poartă un camuflaj mai transparent ca înainte. Grila din față și farurile se văd acum clar, arătînd noua configurație a farurilor cu tehnologie LED, în comparație cu mai micul C-Class. Forma celor două mașini este însă, mai asemănătoare decât ne-am fi așteptat, doar dimensiunile mai alungite, ușor mai sportive, diferețiind cele două modele.

Programat să fie disponibil în versiunile limuzină (martie 2016)Combi (septembrie 2016), Coupe (martie 2017) și Cabrio (septembrie 2017), noul E-Class va fi dezvoltat pe aceeași platformă modulară MRA ca și C-Class, în formatul cu ampatament mai lung. O versiune de top Maybach, cu ampatament mai lung și facilități de un lux superior se află, de asemenea, în cărți.

Călcînd pe urmele celor de la BMW, gama de motorizare va fi populată de o serie de motoare noi, dezvoltate pe baza principiului modular, cu unități de trei, patru și șase cilindri, construite din mai mulți cilindri identici de 0,5 litri. În consecință, Mercedes va reveni la originile sale L6 și va lansa o nouă gamă de motoare twin-turbo de 3 litri cu 6 cilindri în linie, cu nume de cod M256. Acestea ar putea dezvolta până la 430 CP și ar putea fi oferite încă din startul vânzărilor, cu noua transmisie automată cu nouă trepte, 9G-Tronic.

Motorul de bază cu 4 cilindri va fi preluat direct de la fratele mai mic, în timp ce o generație nou-nouță de motoare diesel (OM654) este programată să înlocuiască actuala gamă OM 651. Un Plug-In Hybrid este, de asemenea, stabilit să intre în producție, puterea acestuia fiind oferită de un motor electric care poate dezvolta între 102 CP și 122 CP, față de puterea actuală estimată de la 82 la 116 CP.

Motorul V8 biturbo de 4,0 litri de origine AMG în formă ușor modificată și dezvoltînd 421 CP se va instala în vârful gamei, înlocuind practic motorul de 4,7 litri și 408 CP aflat la ora actuală sub capota modelelor E500/E550. Modelul AMG 63 va primi același motor ca și AMG GT, dar fără soluția ungerii sub presiune cu carter uscat și cu aproape 560 CP disponibili.

Fiind programat să-și facă debutul anul viitor la salonul auto de la Detroit sau de la Geneva, noul Mercedes E-Class 2016 își va face apariția în showroom-uri la începutul lui 2016.

Comentati?

Your email address will not be published.