Noul Mercedes-AMG GT S Roadster – Distracție în aer liber

,
4.24K 0

Mercedes-AMG GT își mărește familia. Nou-născutul se numește Mercedes-AMG GT S Roadster și se alătură celor patru coupe-uri, celor două modele roadster, celor două mașini de curse și celor trei coupe-uri cu patru uși ale familiei GT.

Un motor V8 biturbo de 4.0 litri, cu 522 de cai putere și 670 Nm, se ascunde sub capota profilată a noului roadster cu transmisie automată AMG SPEEDSHIFT DCT 7G cu șapte rapoarte și dublu ambreiaj, diferențial blocabil pe puntea spate oferit standard și suspensie sport AMG RIDE CONTROL cu reglare adaptivă a amortizoarelor. Prin intermediul comutatorului din consola centrală, cel aflat la volan poate selecta modurile “Comfort”, “Sport” sau “Sport+”.

Mercedes-AMG GT S Roadster (1)

AMG GT S Roadster, cum arată S-ul din denumirea modelului, este mai dinamic grație unor setări noi ale motorului, sistemelor de frânare, design-ului și interiorului. Are nevoie de 3,8 secunde pentru a ajunge la 100 km/h și atinge viteza maximă de 308 km/h.

Sunt disponibile cinci moduri de rulare: “C” (Comfort), “S” (Sport), S+ (Sport+) și “RACE”, dar și o setare programabilă “I” (Individual). Se modifică astfel reacția suspensiei sport, a direcției, a ESP-ului și poziția flapsului evacuării AMG Performance. Prin apăsarea butonului “M” din consola centrală, șoferul poate activa modul manual al transmisiei, în care va folosi  padelele de schimbare a treptelor aflate pe coloana de direcție.

Mercedes-AMG GT S Roadster (8)

La baza roadster-ului GT S se află o construcție inteligentă și un mix de materiale ușoare în care predomină aluminiul, asigurându-i mașinii performanțe incredibile.

AMG-GT S Roadster vine cu un acoperiș textil cu izolație ce oferă un nivel înalt de silențiozitate la bord, sprijinit de o structură din magneziu, oțel și aluminiu.

Noul membru al familiei AMG-GT primește […]

Comentati?

Your email address will not be published.