Noul Jaguar XF cu tracțiune integrală și versiuni cu ampatament mărit

Jaguar XF
,
1.87K 0

Jaguar are planuri mari cu noua generație Jaguar XF: versiuni cu tracțiune integrală și una cu ampatament mărit pentru piața din China.

Anul 2015 va fi unul foarte aglomerat pentru Jaguar. După XE , care a făcut deja cunoștință cu presa zilele acestea și F-Pace, un al treilea model urmează să fie lansat în acest an.
Noul Jaguar XF de clasă mare va fi prezentat în aprilie 2015 la Salonul Auto de la New York. Ca și modelul XJ care oferă și o versiune cu ampatament mărit, noul Jaguar XF va fi, de asemenea, disponibil în două versiuni de ampatament, cea de-a doua destinată pieței chineze, unde cererea de astfel de mașini este mare.

Noul Jaguar XF (nume de cod X260) va adopta noua arhitectură din aluminiu Jaguar Land Rover, denumită iQ. Acesta va fi disponibil cu tracțiune spate și tracțiune integrală pentru a putea concura cu modele precum Audi A6 Quattro, Mercedes-Benz E-Class 4Matic și BMW Seria 5 xDrive.

Cel mai probabil, panoul de bord va prelua formatul de la noul XE, cu funcționalitate tipică unui smartphone și un sistem multimedia cu o ergonomie mai bună.

Motorizarea de bază pentru Europa va fi unitatea de 2 litri diesel a noii familii Ingenium cu 163 CP și un nivel scăzut de emisii de CO2. Dacă în modelul XE, noul diesel de 2 litri produce emisii de  99 g/km CO2, ne așteptăm ca același motor să producă emisii de 110 – 115 g/km emisii CO2 în XF, acesta fiind un model ceva mai greu și mai mare.

Versiunile sport vor folosi binecunoscutul motor V6 de 3 litri cu compresor mecanic, ce va livra minimum 340 CP.

Limuzina standard va debuta la Salonul Auto de la New York, în timp ce versiunea cu ampatament mărit își va face intrarea la un salon auto chinez. Varianta break Sportbrake, lansată în 2012, nu va avea succesor ca urmare a vânzărilor mult prea mici.

Ilustrație: Automedia

 

Comentati?

Your email address will not be published.