Noua abordare a Mercedes-Benz Vans se impune la Premiile PR Report
, / 1568 0

Noua abordare a Mercedes-Benz Vans se impune la Premiile PR Report

SHARE
Home Mid & Heavy Vito Noua abordare a Mercedes-Benz Vans se impune la Premiile PR Report

Noua abordare a campaniei Mercedes-Benz Vans a cucerit cel mai important trofeu la ceremonia de decernare a Premiilor PR Report și la gala Premiilor Digitale din Germania 2015.

Emisiunea “Chris Morrin Show” care se difuzează pe canalul YouTube Mercedes-Benz “MYVAN” a luat acasă premiul PR Report la subcategoria “Corporate Media – digital” la ceremonia de decernare a premiilor, care a avut loc la Berlin. În plus, microsite-ul “Der neue Vito. Transportgut: Action!” și-a adjudecat bronzul la gala Premiilor Digitale din Germania, la categoria “Digital Advertising Formats – Microsite/Campaign Site”.

Show-ul video-blogger-ului, care a fost dezvoltat de agenția “fischerAppelt, play” pentru platforma MYVAN din cadrul Mercedes-Benz Vans, a cucerit juriul Premiilor PR Report cu noua sa abordare a subiectelor complexe, cum ar fi ESP și Collision Prevention Assist.

vito-award

În clipurile sale pe repede înainte, Chris Morrin, gazda show-ului, prezintă lumea variată a vehiculelor comercile într-o manieră distractivă și ușor de urmărit. Rezultatul este un tutorial unic despre lumea vehiculelor comerciale. Formatul a obținut până în acest moment, un număr total de un milion de vizionări doar pe YouTube. “Chris Morrin Show” a dat posibilitatea diviziei Mercedes-Benz Vans să devină primul producător de vehicule comerciale care să intre în categoria serialelor YouTube.

Începînd cu 2003, Premiile PR Report au fost decernate la Berlin, în semn de recunoaștere a celor mai bune campanii, dar și a celor mai de succes echipe și persoane din industria comunicării. Premiile PR Report 2015 sunt rezervate companiilor și agențiilor de comunicare în 29 de categorii. Juriul alcătuit din 30 de membri include clienți, agenții și furnizori de servicii din cadrul industriei.

Cu pagina de internet “Der neue Vito. Transportgut: Action!” Mercedes-Benz Vans a câștigat la gala Premiilor Digitale din Germania 2015 la categoria “Digital Advertising Formats – Microsite/Campaign Site”. Conceptul a fost dezvoltat de agenția SYZYGY Deutschland GmbH în colaborare cu Mercedes-Benz Vans.

Comentati?

Your email address will not be published.