Noiembrie 2015: vânzările BMW și Mercedes au mers bară la bară

Vânzări
,
1.23K 0

BMW rămâne producătorul auto numărul 1, dar Mercedes înregistrează cea mai mare creștere. În noiembrie 2015, vânzările Mercedes au fost cu mai puțin de 6.000 de unități în urma celor înregistrate de BMW.

Este ca o cursă a campionilor: BMW a rămas producătorul auto numărul 1, dar Mercedes a înregistrat cea mai mare creștere în cadrul segmentului premium.

În noiembrie 2015, vânzările Mercedes au crescut cu 7,40%, în timp ce BMW a înregistrat o creștere de 5,60%. În primele 11 luni din 2015, Mercedes a vândut cu 13,90% mai multe mașini decât în aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce cifra de vânzări a celor de la BMW a crescut cu doar 5,8%.

Dacă aruncăm o privire cifrelor, BMW a vândut 1.728.553 de mașini în primele 11 luni din 2015, cu 35.000 de unități mai mult ca Mercedes. Audi se află pe locul al treilea, vânzînd cu 50.000 de mașini mai puțin în aceeași perioadă.

Noiembrie 2015 a fost cel mai bun noiembrie din istorie pentru Mercedes-Benz, iar SUV-urile și mașinile compacte au înregistrat cea mai mare cerere, cu peste 50.000 de unități vândute din fiecare tip de vehicul.

În Europa, vânzările pe unități din luna noiembrie au crescut până la o cifră record de 67.500 de vehicule vândute (10,5%). 726.606 vehicule au fost vândute în primele 11 luni, ceea ce reprezintă un nou record. În regiunea NAFTA, s-au vândut 354.286 mașini în primele 11 luni, ceea ce echivalează cu un plus de 5,6%, în comparație cu aceeași perioadă din 2014.

În zona Asia/Pacific, vânzările au atins un nou record de 55.725 de unități în noiembrie (+24,7%), în timp ce în primele 11 luni s-au vândut 553.639 de vehicule (+25.6%).

Cererea de vehicule compacte a fost mai mare ca niciodată. În noiembrie, 51.416 de unități au fost predate clienților (+21,2%) – acesta fiind un nou record.

SUV-urile de la Mercedes au doborât și ele un record în noiembrie cu 52.155 de vehicule vândute (+26,4%). Modelele vândute cel mai bine au fost GLA și GLC. 465.338 de SUV-uri s-au comercializat în primele 11 luni ale anului 2015 (25,5%), ceea ce înseamnă încă un record.

BMW a vândut 1.728.553 de unități în primele 11 luni, o creștere de 5,8% în aceeași perioadă a anului trecută. Împreună cu brand-ul MINI, BMW este primul producător auto care a depășit borna de 2 milioane de unități vândute în primele 11 luni ale anului.

BMW și MINI au vândut împreună 2.033.948 de unități (+6,9%) în primele 11 luni din 2015, dintre care 302.091 unități au fost vehicule MINI.

Noiembrie a fost o lună-record și pentru BMW, cu 197.480 de vehicule vândute (+4,9%), dintre care 29.271 au fost Mini, iar 167.853 au fost BMW.

Cea mai mare rată de creștere a fos înregistrată de noul BMW Seria 2 Active Tourer (+55,8%, 6.088 de unități vândute) și de BMW Seria 4 Gran Coupe (+36,7%, 5.997 de unități vândute). Vânzările de modele BMW i au atins cifra de 25.000 de unități la nivel global.

Și vânzările de SUV-uri merg bine, cu 14.115 de vehicule BMW X3 și 4.209 BMW X6.

În ciuda scandalului VW Dieselgate, Audi rămâne în cursă cu aproape 147.750 de mașini livrate în noiembrie (+1%). În Europa, vânzările Audi au crescut cu 6% până la aproximativ 62.300 de unități, în ciuda schimbării generației  pentru cel mai bine vândut model Audi A4.

Vânzările totale în primele 11 luni din 2015 au ajuns până la 1,64 de milioane de mașini (+3,4%). 742.300 au fost vândute în Europa (+4%).

BrandOct-15Schimbare fata de 2014Januarie-Octombrie 2015Schimbare fata de 2014
Mercedes161,9537.40%1,693,49413.90%
Europa67,50010.50%726,60610.80%
in Germany23,8782.20%249,3084.60%
NAFTA34,100-12.00%354,2865.60%
in SUA28,9521.30%249,8906.50%
Asia-Pacific55,72524.70%553,63925.60%
in Japonia4,746-11.10%58,3629.40%
in China36,31338.70%335,68832.80%
Audi147,7501.00%1,644,9003.40%
Europa62,3006.00%742,3004.00%
in Germania21,6058.60%252,9765.00%
SUA16,7000.40%181,80311.70%
China49,519-5.80%510,692-1.10%
BMW167,8535.60%1,728,5535.80%
Europa*902,2239.70%
NAFTA*447,4455.30%
Asia*621,6714.50%
*cu Mini

Comentati?

Your email address will not be published.