Neurochirurg și cardiochirurg, doi într-unul singur: maestrul tehnician Mercedes-Benz
, / 736 0
Maestrul tehnician de la Mercedes-Benz

Neurochirurg și cardiochirurg, doi într-unul singur: maestrul tehnician Mercedes-Benz

SHARE
Home Lifestyle Neurochirurg și cardiochirurg, doi într-unul singur: maestrul tehnician Mercedes-Benz

Maestrul tehnician și neurochirurgul. Nu sunt meserii chiar atât de diferite precum par. Ambele sunt vitale, iar pe șosea, un milimetru contează la fel de mult ca în sala de operații.

Maeștrii tehnicieni de la Mercedes-Benz au viețile clienților în mâinile lor. “Când lucrez la mașina cuiva, acționez ca și cum familia mea urmează să se urce în acea mașină”, spune unul dintre ei. O eroare minoră poate – în orice moment – să provoace un incident major. Așa că nu există loc de greșeli. Trebuie răbdare și pasiune ca să faci totul perfect până la capăt:

“De când m-am născut, am fost menit să intru în industria auto într-un mod sau altul.”

“Am asta în ADN, cu siguranță, am ulei de motor în sânge.”

Astfel vorbesc maeștrii tehnicieni despre meseria lor. Pentru unii dintre ei, a început ca o pasiune. Și nu-I putem numi doar neurochirurgi, și ci cardiochirurgi, din moment ce ei vorbesc despre motorul unui vehicul ca despre o inimă. În fiecare zi, acești experți își asumă responsabilitatea de a opera părți vitale ale mașinii. Și asta nu este doar o metaforă.

Master Technician

“A deveni maestro tehnician înseamnă un angajament pe termen lung. Momentul în care devii tehnician este acel moment în care deschizi capote unei mașini și te entuziasmezi pentru că știi exact cum bate inima acelei mașini.”

Dar după un training spartan, după cursuri specifice, testări și experiența dobândită în timp, maeștrii tehnicieni devin mai buni decât computerele aflate la bordul mașinilor Mercedes-Benz. Ei le construiesc, ei le repară, așa că trebuie să fie în stare să le controleze în orice moment.

Master Technician3

Unul dintre tehnicieni își amintește una dintre cele mai mari provocări ale carierei sale: “Într-o zi, a venit la service un SL 63. Avea 91 de computer la bord. Toate într-o singură rețea, comunicînd unul cu altul”.

Așa că a fost nevoit să repare un creier fără să le deranjeze pe celelalte 90. Distronic Plus, Parking Assist, Parktronic, Parktronic Assist, Lane Keep Assist, Blind Spot Assist sunt doar câteva dintre creierele cu care au zilnic de-a face.

Tratînd sisteme impresionante și tehnologii inovatoare ca într-un bloc operator, “maeștrii tehnicieni de la Mercedes-Benz – spun ei despre ei – sunt, fără îndoială, cele mai avansate mașinării construite vreodată.”

Comentati?

Your email address will not be published.