N-a fost făcut să stea pe loc: Mercedes-AMG GT S
, / 939 0

N-a fost făcut să stea pe loc: Mercedes-AMG GT S

SHARE
Home AMG AMG GT N-a fost făcut să stea pe loc: Mercedes-AMG GT S

Mașina asta n-a fost făcută să stea pe loc și nu o va face… Mercedes-Benz USA prezintă cele mai frumoasă zece locuri în care a ajuns Mercedes-AMG GT S, în ultimele luni. Bucurați-vă de fotografiile impresionante.

AMG GT S nu este mașina care să poată sta într-un loc. Toți acei 510 cai putere necheaza, iar motorul-leu V8 rage de sub capotă. Le-ați auzit? Ei bine, Barcelona cu siguranță, le-a auzit.

Pe parcursul fazelor finale de testare, mașina concepută de piloți și născută pe pistă s-a plimbat pe străzile din Barcelona. Ca să păstreze noul Mercedes-AMG GT S secret, cei de la Mercedes au folosit 97553 de metri de camuflaj.

Barcelona Spain AMG GT S

GT S-ul a auzit chemarea pistei și a încercat-o și pe cea din Sitges, aflată la o oră cu mașina de Barcelona, de-a lungul coastei Mediteranei. Construită în 1923, pista a găzduit o singură cursă. La Sitges, mașina făcută să alerge și pista făcută să reziste și-au dat întâlnire.

Autodrome Sitges Barcelona AMG GT S

Mercedes-AMG GT S și-a făcut debutul pe covorul roșu unde în altă parte, dacă nu aproape de dealurile Hollywood-ului: la Salonul Auto de la Los Angeles, chiar înainte de a ajunge pe șosele.

Los Angeles CA AMG GT S

Ca să fie siguri că toată lumea îl aude cum rage, cei de la Mercedes au dus GT S-ul în tunelul de 16 kilometri din Gotthard, Elveția, al treilea cel mai lung tunel din lume. Fotografia înfățișează mașina în timpul unei binemeritate odihne.

Switzerland AMG GT S

Și ce mod deosebit de a începe un an nou! La început de 2015, noua mașină sport a făcut senzație la Salonul Auto de la Detroit, Michigan.

Detroit AMG GT S

Și bineînețeles, nu poate sta într-un singur loc pentru mult timp. Nici chiar dacă este vorba despre o scenă. GT S s-a dezlănțuit pe pista Laguna Seca din California, una dintre cele mai dificile din lume.

Laguna Seca CA AMG GT S

Și nu putea să nu treacă și pe la Monte Carlo, orașul care, o data pe an, se transformă într-un circuit de curse pentru Marele Premiu de Formula 1, câștigat anul trecut de vicecampionul Nico Rosberg de la Mercedes AMG Petronas.

Monte Carlo AMG GT S

A părăsit apoi drumurile de coastă ca să tragă tare pe drumurile șerpuitoare din Alpii Francezi, exact genul de drumuri pentru care GT S-ul a fost construit. Un drum pentru connoisseuri, se spune.

Alpes, France AMG GT S

Cu siguranță, ați văzut deja reclama difuzată de Mercedes-Benz la Super Bowl. Aceasta este o fotografie din culise. GT S este potrivit pentru drumurile cu serpentine din Europa, dar și pentru șoselele care străbat bătrânele păduri ale Californiei, acolo unde sau întrecut țestoasa și iepurele.

Northern California AMG GT S

154 de curbe și doar un singur circuit: Nurburgring, Germania. Nicăieri nu este ca acasă. În timpul fazei de dezvoltare, GT S a parcurs 33 796 km numai pe această pistă.

Nurburgring AMG GT S

În era selfie-urilor cât mai spectaculoase, în niciun caz mașina sport nu ar fi ratat asemenea moment: o ședință foto pe malul Golfului San Francisco, cu podul Golden Gate dispărînd în ceață.

San Francisco AMG GT S

Debutantul a petrecut destul de mult timp în California. Thermal Club din Palm Springs a fost gazda unui eveniment Private Lounge, unde câțiva dintre cei mai importanți jurnaliști auto și piloți au primit invitații speciale.

Thermal Club Palm Springs California AMG GT S

Acesta este locul unde s-au filmat primele imagini cu GT S-ul: pista de sare din Bonneville, Utah. Poate vi-o amintiți din filmul World’s Fastest Indian, cu Anthony Hopkins în rolul principal, de acum exact zece ani.

Boneville Salt Flats AMG GT S

Și ultima fotografie făcută în cele mai frumoase 10 locuri a fost realizată în timpul rulării de-a lungul unei șosele din Utah, cu direcția… apusul de soare. Călătoria este cea care contează, nu destinația. Așa că unde se duce Mercedes-AMG GT S, nici nu contează.

The Open Roads, Utah AMG GT S

Comentati?

Your email address will not be published.